twenty six

145 15 12
                                    

Yg:Jimin-ah seni bir yere götüreceğim hadi hazırlan.

Jm:Nereye hyung?

Yg: Sürpriz Jiminie.

Çok merak etmiştim. Hızlıca odaya çıkıp üstüme gömlek ve pantolon giydim. Aşağı indiğimde Yoonhi hyung kapının önünde beni bekliyordu. Ayakkabılarımızı giyip çıktık. Yoongi hyung elimi tutup arabaya ilerledi. İlk önce beni bindirip sonra kendisi bindi. Sahile doğru gidiyorduk. Yoongi hyung cebini yoklayıp geri yola odaklanmıştı cebinde bir şey mi vardı acaba? Lan! Has siktir! Hayır Jim Hayır heyecan yok evlilik teklifi olmayabilir. AMA YA EVLİLİK TEKLİFİYSE! Ne derim evlilik teklifi olursa? Tabii ki de evet diyeceğim, sevdiğim adam o benim. Amaaa ya evlilik teklifi değilse. Ayyyy Jimin bir cebini yoklamasından böyle bir şey mi çıkarılır çok salaksın Jiminnn. Ay ben niye kendime salak diyorum?

Yg:Jimin?

Jm:Hı?

Yg:Hadi güzelim geldik.

Sahil de bir masa vardı. Baya süslenmişti. Yoongi hyung elimi tutup beni oraya doğru ilerletti. Bir tane sandalyeyi çekip beni oturttu. AYYYY EVLİLİK TEKLİFİ GELECEK KESİN!!! Huh sakinim, sakinim. SAKİN OLAMIYORUUUMMM! tamam şimdi sakinim. Yoongj hyung ben sakinleşmeye çalışırken karşıma oturmuştu bile. Gözleriyle masa da ki yemekleri gösterip ağzına bir lokma atıp çiğnemeye başladı. Bende önümde ki yemekler den yemeye başladım. Masanın etrafında kalpli mumlar vardı.  Etrafı inceleyerek önümde ki yemekleri yemeye devam ettim. İkimizde bitirince Yoongi hyung ayağa kalkıp yanıma geldi. Elimi tutup beni kendisine çekti. O anda bir silah sesi duyduk. Sıçrayıp sesin geldiği yere baktım. Bir tane adam havaya sıkmıştı. Yoongi hyung beni arkasına çekip silahını çıkardı. Adam biraz yaklaşınca Yoongi hyungun babası olduğunu gördüm.

Min Jae(oruspu olan): oww benim küçük,korkak oğlum kardeşini korumaya mı çalışıyor?

Yg:Ne istiyorsun?

Min Jae(oruspu olan):Oğlum babaya hiç öyle denilir mi? Ben senin süper kahramanınım.

Yg:Hayır,hayır, SUS!

Yoongi hyung silahını babasına doğrulttu. Gözleri dolu doluydu. Travmatik bir olay kı yaşamıştı?

Min Jae(oruspu olan): Benim küçük,kor-

Yoongi hyungun arkasından çıkıp babasına ilerledim. Kendisi onun saçını başını yolmamı istemişti.

Jm:BANA BAK MORUK DEMEM YOONGİ HYUNGUN BABASI DEMEM AĞZINA SIÇARIM!!!

Min Jae(oruspu olan): Bunu ona dokunmamam için yalvaran çocuk mu söylüyor?

Yg:Jimin gel bebeğim yanıma.

Diye fısıldadı Yoongi hyung. Yanına gidip sıkıca sarıldım beline. Saçlarımın arasına öpücük kondurdu.kendisi ayakta duramayan ak haldeyken beni rahatlatmaya çalışıyordu.
Kulağıma eğilip fısıldadı;

Yg:Jimin,elimde ki silahı al ve öldür onu, lütfen.

Hemen elindeki silahı aldım. Bize sırıtarak bakan adama doğrulttum.

Min Jae(Oruspu olan): Yunki,bak kahramanın seni bekliyor.

Yg:sus,sus,lütfen sus.

Yoongi hyung yere,dizlerinin üzerine çöküp kulaklarını kapatınca ileri bir kaç adım attım.

Min Jae(oruspu olan):Hadi ama Yunk-

Jm:SUSUYOR MUSUN SİKİYİM Mİ BELANI?!

İnadıma yaparmış gibi;

Min Jae(Oruspu olan):Yunkii-

Jm:Şimdi siktim belanı.

Silah patlayıp Min Jae denen adam olacak ama adamlığın a'sı bile olmayan siktiğimin piçi yere yığılınca silahı yere fırlatıp Yoongi'nin yanına çöktüm ve sarıldım.

Jm:Geçti sevgilim,geçti.

Hıçkırınca benimde gözümden yaş geldi. Yoongi hyung bana sarılarak ağlarken bende sırtını sıvazlayarak sakinleşmesini sağlayacak şeyler söyledim. Orda,o pozisyonda Yoongi hyung sakinleşene kadar bekledik.

Min Jae piçini sikmek isteyenler el kaldırsın ✋✋
Bu bölümün Böyle biteceğini düşünmemiştiniz büyük ihtimalle. Benim de aklım da yoktu aklıma esti bende yaptım. Yoongi'nin edeceği evlenme teklifi de gittii. Yongi kötü anılarını Jimin'e yavaş yavaş anlatmaya başlayacak merak etmeyin. Sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽😽

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin