twenty seven

149 15 22
                                    

Jimin
Yoongi hyung sakinleşince biraz daha o pozisyonda kaldık. Yoongi hyung kıpırdanınca yüzüne bakmaya çalıştım ama yüzünü boynuma gömdüğü için göremiyorum. Telefonumu çok hareket etmeden alıp Namjoon hyunga mesaj attım.

Namjoon-Jimin

Jimin
Namjoon hyung,sahile gelebilir misin?

Namjoon
Ne oldu Jimin?
Yoongi nerde?
İkiniz de iyi misiniz?

Jimin
Hyung Yoongi hyungun babası geldi. Bir şeyler dedi falan.
İşin yoksa gelebilir misin?
Yoongi hyung biraz önceye kadar ağlıyordu.

Namjoon
Siktir,tamam geliyorum.

Yoongi hyung biraz daha hareket edip kafasını kaldırdı. Tek elimi yanağına çıkarıp okşamaya başladım. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Göz kapaklarına öpücük kondurdum. içine titrek bir nefes çekip geri yüzünü boynuma gömdü.

Yg:Evlenme teklifi edecektim.

Dedi sessizce. Saçlarının arasına öpücük kondurdum. Biraz sonra Namjoon hyungun sesini duydum.

Rm:Yoongi?

Namjoon hyung yanımıza eğilip Yoongi hyungun yüzünü görmeye çalıştı. Etrafta göz gezdirip Min Jae(oruspu olan)'yi görünce gözleri açılabileceği kadar açılmıştı.

Yg:Lanet adam,bir siktirip gidemedi.

Jm: Gitti sevgilim,öldü artık.

Yg:Bunları yaşanmamış saysak? Baştan seni kaldırdığım yere dönsek?

Jm:Sen nasıl istersen.

Rm:Ne yapıyordunuz ki?

Yg:Evlenme teklifi edecektim... Joon babamı götürüp hallede bilir misin?

Rm:Hallettim bil.

Yoongi hyung ayağa kalkınca bende kalktım.beni geri oturduğum sandalyenin yanına getirdi.

Yg:Jiminie,seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?

Jm:Biliyorum sevgilim.

Eğilip tek eliyle ellerimi tutup gülümsedi.

Yg:Beni seviyor musun?

Jm:Evet.

Yg:Siyah ve maviyi seviyor musun?

Jm:Evet.

Yg:Pekii,benimle evlenir misin güzelim?

Cebinden kutuyu çıkarıp açtı, gülümseyip kucağına atladım. Beraber kumların üstüne düştük.

Jm:Evlenirim...

Diyip dudaklarına kapandım. Namjoon hyungun kıkırdamasını duydum. Ayrıldığımızda kumların üstünden kalkıp yüzüğü yüzük parmağıma taktı.

Yg-jm:Seni seviyorum.

Ayağa kalkıp beni kucağında hoplattı ve arabaya gitmeye başladı.

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin