Yoon-gi
Eun woo ve tayfasını odamdan kovduktan sonra Jimin'i kucağıma çektim. Benim güzel bebeğime nasıl kötü şeyler söyleyebilirlerdi ki?Jm:Hyung sence ben gerçekten sü-
Yg:Hayır Jiminie,takma onları kafaya. Bak ben onları korkuttum bir daha bir şey yaparsalar eğer hemen söylüyorsun.
Jm:Tamam hyung.
İyice göğsüme sokuldu. Saçlarına öpücükler kondurup sıkıca sarıldım.
Yg:Dersiniz kime?
Jm:Bayan Lee'ye.
İçeri birden Bayan Lee dalınca Jimin sıçradı.
Lee:PARK JİMİN NEDEN DERSİMDE DEĞİLSİN?!
Yg:Park değil Min Jimin,ayrıca eşime bağırma hakkını nereden buluyorsun?
Lee:Jimin dersime girmeyip kaçıyorsa bağırma hakkım var!
Yg:İstersen daha fazla konuşma yoksa mermiyi kafana yersin.
Lee:Hah,ben bir eğitim görevlisiyim bana bir şey yaparsanız mahkemelik olursunuz!
Yg:Mafya lideri olduğumu biliyorsun değil mi? Hiç bir bok yapamazsın.
Lee: Park Jimin hemen dersime geliyorsun!
Jm:Yoo gelmiyorum.
Lee:Gelmezsen olacaklardan sorumlu değilim.
Yg:Eğer birşey yaparsan Jimin'e bende senin ölümünden sorumlu değilim.
***
Jimin
Teneffüs zili çalınca Yoongi hyungla beraber bahçeyi gezmeye başladık. Birden birinin bağırış sesini duyunca hemen oraya döndük. Min Jinin etrafında bir sürü kişi toplanmıştı. Biz de Yoongi hyungla yavaş yavaş yaklaşıp dinlemeye başladık.Mj:Park Jimin masum gibi görünebilir ama o tam bir sürtük!
Yoongi hyung Min Jinin dediklerini duyunca bağırmaya başladı;
Yg:hiç kimse Jimin hakkında kötü konuşamaz!
Herkes bir anda Yoongi hyunga dönünceYoongi hyungu durdurmak amaçlı kolunu yavaşca tuttum.
Young:Konuşursa ne olurmuş?!
Yg:istersen sizi tek bir hareketimle öldürebilirim! Jimin-ah sence ne yapalım? İşkence mi yoksa kurşunları mı dizelim?
Mj:Hatta Jimin'i dün gördüm. Sürtüklük yapıyor-
Yg:HİÇ KİMSE JİMİN'E SÜRTÜK DİYEMEZ! JİMİN'E BİR DAHA LAF ET DE TENİN KANAMAYA BAŞLASIN!
Yoongi hyungun eli silahına gidince sıkıca sarıldım beline. Sakinleştirmem gerekiyordu yoksa hiç iyi şeyler olmayacaktı.
Jm:Hyung boş ver,gidelim hadi.
Yg:ama Jiminie-
Jm:Hadi kocacığım benimle ilgilen.
Yoongi hyung elimi tutup odasına çekiştirmeye başladı. Sonra Min jiye dönüp;
Yg:Okuldan atıldım Min Ji.
Dedi. Hızlıca odasına çıktığımızda Yoongi hyung kapıyı kilitleyip koltuğa oturdu ve bacağına vurarak gelmemi söyledi. Kucağına oturup kollarımı boynuna doladım.
Smut uyarısı
Aklıma esti yaptım sorgulamayın
Emmeli gömmeli olacak sevmiyorsanız veya benim yazdığım boktan smutu begenmeyecekseniz okumanızı tavsiye etmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother/Yoonmin
FanfictionYoongi'nin babası ve Jimin'in annesi evlenirler. Bunun beraberinde gençler birbirlerine aşık olurlar ve başlarından bir sürü olay geçer. !SMUT VARDIR!