2 hafta sonra Yoon-gi'den
Eve geleli iki hafta geçmişti. Bizim minikler artık gözlerini rahatça açabiliyordu. Min-Seo sabah 8de ağlamaya başlamıştı. Jimin uyanmadan Min-Seo'yu susturmam gerekiyordu çünkü Jimin gece 3'e kadar uyuyamamıştı. Hatta belki de daha fazla bir süre uyumamıştı,Çünkü ben 3 gibi uyuya kalmıştım. Min-Seo'yu kucağıma alıp kötü bir koku var mı diye kontrol ettim. Altına yapmıştı. Yatağa Min-Seo'yu bırakıp bez ve ıslak mendil aldım. Hızlıca bezini değiştirdim. Susmuştu. Biraz kucağımda salladıktan sonra uyuya kalan kızımı beşiğe Min-Jun'un yanına yatırdım. Tam yatağa yatacakken Jimin'in uyanmış olduğunu fark ettim.Yg:Ne zaman uyandın bakıyım minik civciv.
Jimin'in üstüne çıkıp dudağına buse kondurdum.
Jm:Ohooo çok oldu ben uyanalı.
Yg:Dün gece ne zaman uyudun?
Jm:Sen uyuduktan yarım saat kadar sonra.
Yg:O zaman hemen uyuyorsun minik civciv.
Jm:ama uykum kaçtı.
Yg:ne yapmak istiyormuş benim bebeğim.
Jm: Sevişmek.
Tek kaşımı kaldırıp bakmaya başladım. Sevişmek şuan konumuzdan alakasızdı ama fena fikir değildi. Dudaklarına sulu bir öpücük bıraktım.
Yg:O zaman bir kural koyuyorum Jimin-ah.
İnlemek yasak.Diyip tişörtünü çıkarttım. Elleri tişörtümün eteklerine gidip bir çırpıda çıkardı. Aklıma gelen fikirle pis(ç)çe güldüm.
Yg: Jimin-ah bana da süt verirsin değil mi?
Jm:Yoongi-ah sence sen o sütü içebilir misin- siktir!
Sol göğüs ucunu ağzıma almamla kalçasını kaldırdı. Süt tadı geliyordu... Tadı şey gibiydi şekerli ve ballı süt? Minik eli saçıma çıkıp kafamı kendine bastırdı. Göğsünden ayrıldıktan sonra baksırını çıkarttım. Üstüne sadece tişört giymişti ve şuan tişörtü yerdeydi. Kendi şortumu ve baksırımı da çıkartıp rastgele bir yere fırlattım. İki parmağımı ağzına götürdüğüm gibi emmeye başladı. Parmaklarımın yeterince ıslandığını düşününce ağzından parmaklarımı çıkardım ve yatak başlığına yaslanıp kucağımı gösterdim.
Yg:Kucağıma gel Jiminie.
Jimin kucağıma gelince parmaklarımın birini deliğine hizaladım. Kucağımda parmaklarım için kıvranmasını seviyordum. Kendini parmağıma ittirip parmağımı içine aldı.
Yg:Siktir,Jimin çok daralmışsın,bir parmağımı bile zar zor alıyor deliğin.
**(Yazarınız şerefsizlik yapıp smutu kesiyor)
Yoon-gi
Uyandığımda Jimin Min-Jun'u emziriyordu. Saçlarının arasına öpücük kondurduğumda gülümseyip yanağımı öptü.Yg:iki bebeğime de günaydın.
Jm:Sana da günaydın kocacığım.
Diyip kıkırdadı. Min-Seo garip sesler çıkarınca yanına gidip onu kucağıma aldım.
Yg:Kızıma da günaydın.
Jimin Min-Jun'un kucağında uyuduğunu fark edince onu yataktan kalkıp;
Jm:Hadi kahvaltı yapalım.
Beraber aşağı indik,Jimin mutfağa giderken bende ikisinin de pusetini tek elimle taşıyıp mutfağa götürdüm. Jimin Min-Jun'u pusete bırakırken bende Min-Seo'yu pusete bıraktım. Hızlıca malzemeleri çıkartıp doğramaya başladım.
***
2 yıl sonra Jiminden
Min-Jun ve Min-Seo 2 yaşına girmişlerdi. Ben de bugün ana sınıfı öğretmenliğine başlayacaktım. Tahmin edeceğiniz gibi üniversite okumadım. Çünkü niye okuyup kendimi yorayım dimi? Bizimkiler de evlenmişti. Hatta Seokjin hyungların 1 yaşında bir kızları vardı,Yugyeom da 9 aylık hamileydi ve yarın hastaneye gidecektiler bir aksaklık yaşanmaz ise. Yoongi de anasınıfının müdürü(öyle bişey varmı bilmiyorum varmış gibi düşünün) olmuştu. Tabii ki de sahte belgeyle.Jm:Hadi bakalım,ben de hazırım şimdi çıkabiliriz.
Min-Seo ve Min-Jun'u benim sınıfıma kayıt ettirmiştik,torpille. Yoksa 2 yaşındaki çocuk nasıl gitsin ana sınıfına dimi. Min-Seo paytak paytak koşarak yanıma gelip kollarını açtı ve;
Min-Seo:Anne kucak.
Min-Seo'yu kucağıma aldığımda Min-Jun da aynı şekilde Yoongi'nin kucağına çıkmıştı. Min-Seo bana düşkündü Min-Jun ise Yoongi'ye ama çoğunlukla eşit davranırdılar. Ya da ben üzülmüşüm gibi taklit yapardım.
Burda bitirmem gerek yoksa final daha erken olcak 50. Bölümde final yapmayı planlıyorum bir iki bölümde özel bölüm yapsam. Bence iyi olur.
AAA BAKİN NE DİCİM BEN SİZEE
Ben dün ilk defa shifting denedim ve hayvan gibi belirti aldım. Başardıktan sonra ben artık BTS grubunun 8.üyesi Kim Seokjin'in kardeşi ve Jung Hoseok'un sevgilisi Kim Alya olacim. BUGÜN BASARİCAM İNŞALLAH okunma 4k olmuş hepinize Cooookk teşekkür ederimm. Sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother/Yoonmin
FanfictionYoongi'nin babası ve Jimin'in annesi evlenirler. Bunun beraberinde gençler birbirlerine aşık olurlar ve başlarından bir sürü olay geçer. !SMUT VARDIR!