1 hafta sonra
Bugün 1.dönem bitiyordu. Gidip karne alacaktık sonra da Yoongi hyunglar bizi bir yere götürecekti. Neresi olduğunu inanın ki bilmiyordum. Yoongi hyunga çok kez sormama rağmen söylememişti. Karne günü için ne giysem diye düşünüyordum.Jm:Hyung sence ne giymeliyim.
Yg:İçinde güzel olmayacağın bir kıyafet giy. Gerçi sen çuval bile giysem yakışır.
Jm:Ne giyeyim hyung ya,etek falan mı giyeyim?
Yg:Okula giderken değilde benim yanımda giyebilirsin Jim.
Jm:aman hyung kalsın.
Kıyafetlerle bakışıp ne giysem diye düşünüyordum ki Yoongi hyung dolaptan deri pantolon ve gömlek çıkarttı.
Yg:Bunları giysen?
Deri pantolon giymeyi hiç sevmezdim ama Yoongi hyung istiyorsa neden giymiyim ki?
Jm: Hyung değerimi bil normalde deri pantolon giymeyi hiç sevmem ama senin için giyiyorum.
Elindekileri aldım. Tam üstümü çıkaracağım da Yoongi hyungun odada olduğunu hatırladım. Gözlerimle dışarıyı gösterince omuz silkti.
Jm:Hyung arkanı dön bari.
Yg:Kkkkkk pekiii pekiii.
Yoongi hyung arkasını dönünce hızlı bir şekilde üstümü değiştirip Yoongi hyungun sırtına atladım.
Yoon-gi
Sırtıma atlayan Jimin'in bacaklarından tutup zıplattım. Eminim ki çok güzel durmuşdur üzerinde.
Yg:Bakıyım bir sana.
Sırtımdan inip kendi etrafında döndü. Offf çok yakışmış ya. Acaba eşofman ve tişörtle mi gitseydi ki? Aynanın yanına gidip kendine bakınca somurtmaya başladı. Biraz sonra bana dönüp dudaklarını büzdü.
Yg:Ne oldu benim bebeğime.
Jm:Çok kilolu görünüyorum.
Yg:Jimin ne alaka bebeğim? Aksine sen çok zayıf görünüyorsun. Hatta biraz önce acaba söylesemde eşofman takımı mı giyse diye düşündüm. O kadar çok yakışmış ki başkaları sana bakar diye içim içimi yiyor bebeğim.
Jm: Gerçekten mi?
Yg:Gel buraya bebeğim.
Jimin'in yanına adımlayıp onu kollarım arasına alıp anlına öpücük kondurdum. Jimin'i koltuk altlarından tutup kucağıma aldım.
Yg:Yemin ederim ki çok güzel görünüyorsun bebeğim. Hem ben sana daha önce hiç yalan söyledim mi?
Başını olumsuz anlamda sallayıp yüzünü boynuma gömdü. Saçlarının arasına bir kaç öpücük kondurup kendi kıyafetlerimin önüne gittim. Tek elim Jimin'in kalçasında yerini korurken diğer elimle kendime de Jimin'e seçtiğim gibi deri pantolon ve gömlek çıkarttım. Jimin'i hiç kucağımdan indirmek istemiyordum ama üstümü giyinebilmem için indirmem lazımdı. Yatağa Jimin'i bırakıp hızlıca üstümü değiştirdim ve Jimin'i geri kucağıma aldım. Telefonlarımızı ve cüzdanımı alıp cebime sıkıştırdım. Sonra anahtarları alıp dışarı çıktım ve kapıyı kilitledim. Sonra arabanın kapısının kilidini açıp Jimin'i oturttum. Sonra kendimde sürücü koltuğuna geçtim ve okula sürdüm. Okula geldiğimizde Jimin'in kapısını açtım. Çıktıktan sonra arabayı kilitleyip Jimin'in omzuna kolumu attım. Karnelerin dağıtılmasına daha yarım saat kadar vardı.
Yg: Jimin-ah bak aklıma ne geldi.
Jm:Ne geldi hyung?
Yg:Şimdi ben okulu satın alsam sonra müdürü işten kovdurtsam müdür olsam biz okulda ilişkimizi rahatça yaşasak. Ne dersin hm?
Jm:Güzel olur da o kadar hızlı nasıl yapıcaksın?
Yg: Maksimum 2 saat sürer.
(Aklıma 2 saat falan sürdü geldi nsisneudn)Jm:Sen bilirsin hyung.
Yg:O zaman tatil bitişi rahatça ilişkimizi yaşayabiliriz.
Jimin'i öğretmenler odasının katına kadar götürdükten sonra;
Yg:Sen sınıfına çık bende karneleri alıp geliyorum.
Heyecanlı bir şekilde kafasını olumlu anlamda sallayıp koşa koşa sınıfına çıkmaya başladı. Jimin giderken Jimin den biraz daha iri olan bir çocuğa çarptı. Çocuk Jimin'i duvara itince yanlarına koşturup çocuğun kulağını tuttum.
Yg:Derhal müdürün odasına!
Çocuk müdürün odasına giderken Jimin'e bir şey olup olmadığını kontrol ettim.
Yg:Dikkatlice sınıfına çık hemen geleceğim.
Jm:Hyung...
Neden kestiğimi sormayın biraz şerefsizlik yapayım dedim. Yazarınız normalde çok şerefsizdir ama ben kötü olay sevmediğim için kötü olay yapsamda en fazla 1-2 bölüm sürüyor. Eğer ki sevseydim 10-15 bölüm boyunca ananız ağlardı. Bugünün ikinci bölümü ve fic gittikçe daha çok okunuyor. Çok teşekkürler. Birde yorum ve oy atarsanız çok sevinirim sizi seviyorum baybay 👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother/Yoonmin
FanfictionYoongi'nin babası ve Jimin'in annesi evlenirler. Bunun beraberinde gençler birbirlerine aşık olurlar ve başlarından bir sürü olay geçer. !SMUT VARDIR!