Four

296 23 7
                                    

Okulun revirinin kokusuyla uyandım. Gözlerimi açtım,yanımda Yoongi hyung, Seokjin hyung,Yugyeom ve Jeongguk vardı.

Sj:İyi misin Jimin-ah?

Yg:Eve gitmek ister misin?

Jm:İyiyim hyung,eğer raporlu olucaksam neden olmasın?

Diyip güldüm.Onlar gülmüyordu da, neden?

Jm:Siz iyi misiniz?

Jk:Hyung hatırlamıyor musun?

Jm: Neyi?

Yug: Pezevenk Kwang,erkek tuvaleti...

Jm:Yoo gayet hatırlıyorum.

Yg:Tövbe estağfurullah.
(Yoongi Hatipoğlu ile sahur vakti mdnsi)

Sj:Normal hali.

Jm:Saat kaç?

Yg:3'e çeyrek var.

Jm:Tamam o zaman eve gidebiliriz.

Yg:Siz derslerinize girin,ben Jimin'i eve götürürüm.

Jk:Görüşürüz hyung.

Yug:Görüşürüz.

Onlar dışarı çıkınca Yoongi hyung ayağa kalktı.

Yg:Yürüyebilir misin yoksa kucağıma mı alayım?niye soruyorsam yorgunsundur tabii.

Yoongi hyung birden beni kucağına alınca kollarımı boynuna doladım. Çok azıcık yanaklarımın kızardığı söylenebilirdi ama bakın böyle minnacık.Kafamı göğsüne yaslayıp  yanaklarımı saklamaya çalıştım.

Yg:Çantanıda alıp gidelim eve.

Yoongi hyungu onayladım.Bizim sınıfın önüne geldiğimizde Yoongi hyung beni yavaşca kucağından indirdi.

Yg:Çantanı alıp gel bakalım.

İzin kağıdını ne ara almıştı bilmiyorum ama verdiği izin kağıdını alıp sınıfa girdim.Dersimiz Kimyaydı ve ben bu hocayı çok seviyordum.

Jm:Hocam çantamı alıcaktım da.

Eun-bi: Bayılmışsın duyduğuma göre. Geçmiş olsun Jimin.

Jm:Sağ olun hocam.

Çantamı alıp izin kağıdını verdim. Sınıftan çıktığım an elimden çanta alındı.Yoongi hyung çantayı koluna takıp beni anında kucağına aldı.
Okuldan çıkıp eve doğru gitmeye başladık. Annemle babası evde değildi. Eve gittiğimizde beni odamıza çıkarıp yatağıma yatırdı.

Jm:Teşekkürler hyung.

Yg:Birşey değil güzelim. Sen dinlen bende yemek hazırlayacağım. Tamam mı?

Jm: Peki hyung.

Yoongi hyung gidince gözlerim doldu. İyiki Yoongi hyung vardı yoksa...
Yaşadığım şeylerden üzüldüğümde kimseye belli etmem.Tek başıma kaldığımda ağlardım. Yoongi hyung olmadaydı o pezevenk hoca beni taciz edicekti. Cidden neden atılmıyordu okuldan?Müdür kardeşinin yaptığı bu kötülüğe niye göz yumuyordu?

***
Yoon-gi

Jimin'in bu olayı bu kadar çabuk atlatması normal değildi. Yemek hazırlıyordum.Bugün babamla annesi gelmeyecekti.Bizden habersiz evlenmiştiler ve balayına gitmişlerdi. Bir hafta da olmayacaklardı. Jimin'in bakımını üstleneceğimi söylemiştim, hatta onu o pezevenk Kwangdan koruyacağıma söz vermiştim. Biraz daha geç gitseydim... Ben bile bunu daha unutamamışken Jimin'in unutması mümkün değildi.Kısa sürede onu çok tanımıştım.Yemeği hazırlamayı bitirdiğimde odamıza çıktım,kapının önündeyken hıçkırık sesi duymamla kaşlarım çatıldı. Biliyordum,ben demiştim unutamaz diye. Jimin benim geldiğimi fark etmesin diye yavaşca kapıyı açtım.Yorganın altına girmişti. Yavaşca yanına yaklaştım.Korkmaması için seslendim.

Yg:Jimin?

Yorganını aşağı indirdiğim de kırmızı gözleriyle karşılaştım. Yatakta oturur pozisyona getirip yanına oturdum.
Sarılmak isteyebilirdi belki.

Yg:Sarılmak ister misin?

Kollarımı iki yana açtım.Anında kollarımın arasına girdi.Kollarını boynuna sardı.Ben de kollarımı beline sardım.

Yg:Ağlama demek isterdim ama ağlaman gayet normal birşey.İstediğin kadar ağla güzelim.Rahatlarsın.

Yatağının başlığına yaslanıp Jimin'i kucağıma çektim.Başını göğsüme yaslayıp ağlamaya devam etti. Biraz geçtikten sonra sadece iç çekişkerini duyuyordum.

Yg:Daha iyi misin?

Jm: Evet.

Sessizce cevapladı sorumu. Daha iyi olması beni mutlu etmişti.

Yg:Yemek hazırlamıştım.Gidil yiyelim mi?

Jm:Olur.

Jimin'i kucağımdan kaldırmadan ayağa kalktım.Anında kolları boynuna bacakları belime dolandı. Yavaşca mutfağa doğru gittim.Bir tane sandalyeyi çekip Jimin'i oturttum. Yanındaki sandalyeyi çekip kendim oturdum.Yemeğimi bitirdikten sonra Jimin'in bitirmesini bekledim. Bitirdikten sonra Jimin'i kucağıma alıp oturma odasına  gittim.

Yg:Uyumak mı istersin,film izlemek mi yoksa başka birşey mi?

Jm:Biraz burda uyusam olur mu?

Yg: Nasıl istersen.

Koltuğa oturup kafasını omzuma koydum.Rahat duramamış olmalı ki yan dönüp kafasını göğsüme yasladı ve gözlerini kapattı.Nasıl rahat olacaksa öyle olsun diyerek birşey demedim. Bugün yorulmuştu,uyuması gerekti.

Bu bölümde burda bitti
Seveceğinizi umuyorum ve gönderiyorum

Görüşürüz👋🏻👋🏻

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin