thirty

132 16 26
                                    

Yoon-gi
Jimin'i yerden kaldırıp kucağıma aldım. Hızlıca masanın üstünden peçete alıp koltuğa oturdum. ikimizin de üstünü kısmen temizledikten sonra arkama yaslanıp Jimin'i kucağıma iyice yatırdım.

Yg:Yoruldun değil mi bebeğim?

Jm:Evet hemde çok.

Yg:Eve gitmek ister misin?

Jm:Olur hyung ama sen gelmiceksen eğer gitmem.

Yg:eğer ki gideceksen gelirim güzelim.

Jm:Dersimiz Bayan Lee'ye,çantamı almam zor olacak.

Yg:Ben alırım bebeğim, hiç bir şey yapamaz. Hadi üstümüzü giyelim,gidip çantanı alalım sonra eve gidelim.

Jm:Tamam hyungiem.

Jimin'i kucağımdan indirmeden yerdeki kıyafetlerimizi alıp geri koltuğa oturdum. Yanağına öpücüklerimi kondurup tişörtünü giydirdim.

Yg:Güzel bebeğim,benim bebeğim.

Baksırını bacaklarına geçirip kalçasını hafifçe kaldırdım ve giydirdim. Aynı şekilde pantolonunu da giydirip Jimin'i koltuğa bıraktım. Kendi üstümü de hızlıca giyinip telefonumu alfım ve Jimin'in elini tutup kendime çektim.

Yg:Hadi gidelim bebeğim.

Odanın kilidini açıp Jimin'le beraber dışarı çıktım. Beraber Jimin'in sınıfına giderken telefonuma mesaj geldi.

Namjoon-Yoongi

Namjoon
Yoon okulun kapısının önündeyim
Jin'i getirebilme ihtimalin var mı

Yoongi
Bende zaten onların sınıfına gidiyordum
Gidip dersten çıkarırım onu sonra gelir yanına

Namjoon
Teşekkürler

Jm:Kim yazdı hyung? Ne yazdı?Neden yazdı? Nasıl yazdı?Niçin yazdı?

Yg:Sakın ol güzelim. Namjoon yazdı Jin'i getirebilme ihtimalin var mı diye sordu.

Jm:He tamam o zaman.

Yg:Sen kim sandın?

Jm:Şu yavşak hocalardan biri sandım da hyung.

Yg:Yani beni kıskandın?

Jm:Evet hyung,kıskandım.

Yg: Jimin'im,bebeğim,güzelim,sence benim gözüm senden başkasını görür mü?

Jm:Yoo görmez, göremez zaten.

Kıkırdayıp saçlarını karıştırdım. Sınıfa geldiğimizde hiç kapıyı çalma ihtiyacı duymadan içeriye girdim. En arka sıraya yani Jimin'in sırasına ilerledim.

Lee: dersime hangi hakla kapıyı çalmadan girersiniz?!

Takmadım,sikik bir öğretmenden başka birşey değildi. Jimin'in eşyalarını hızlıca toplayıp;

Yg:Sizi dersten kaçırayım mı?

Jk:Evet hyung evet.

Yg:Toplayın bakalım eşyalarınızı kapının önünde Jiminle bekliyoruz.

Yug:Tamam hyung.

Yg: Bu arada Seokjin,Namjoon gelmiş aşağıda seni bekliyor.

Seokjin hızlıca eşyalarını toplayıp koşa koşa sınıftan çıktı. Bayan Lee tam Seokjin sınıftan çıkarken Seokjinin kulağını tuttu.

Lee:SANA ÇIKABİLİRSİN DİYEN OLDU MU?!

Sj:Evet,Yoongi izin verdi,senden de izin alma gerek yok.

Lee:Sen hangi hakla-

Yg:Bir öğrencinin kulağını çekmeniz uygun bir davranış değildir. Ha ayrıca sizin tayininizi de başka okula aldırdım.
(yanlışım varsa affedin)

Sınıftan çıkıp Jimin'in beline elimi koyup zaten yakınımda değilmiş gibi daha da dibine çektim. Jungkook ve Yugyeom da sınıftan çıkınca hep beraber merdivenden inmeye başladık.

Sj:Ben hızlı gideyim,kendinize iyi bakın bücürler.

Seokjin merdivenlerden hızlıca indi. Bizde bahçeye vardığımızda ayrıldık. Jiminle arabaya giderken;

Yg:Bayan Lee'nin tayinini başka okula aldırdım.

Jm:Oh be kurtuldum şu kadından.

Yg:Acaba Bayan Lee'nin yerine Namjoon gelse beden hocasınında tayinini aldırsak onun yerine de Hoseok gelse.

Jm:Woah hyung baya iyi olur.

Yg:Bir ara onu hallederiz. Çok yorgundum kucağıma alabilirim.

Jm:Zaten geldik arabaya hyung. Eve giderken istersen alırsın.

Yg:Peki bebeğim.

Jimin'e arabanın kapısını açtım,arabya binince kapısını kapatıp sürücü koltuğuna geçtim. İlk sevgili olduğumuz zaman yaptığım gibi şimdide bir elimle Jimin'in elini tutup vitese koydum ve gülümsedimm

Jm:İlk sevgili olduğumuz gün de böyle yapmıştın...

Hatırladığını öğrenince gülümsemem biraz daha büyüdü. Eve varınca arabadan inip Jimin'i indirdim ve kucağıma aldım. Eve girince direk odaya çıkıp onu yatağa bıraktım.

Burda bitireyim
Yaaa 2.55 k okunma olmuş oy sayısı 275(?) Olmuş yorumlar zaten uçuyor. Hepinize teşekkür ederim. Yoonmin etiketinde de 39.olmuş.

Hepinize teşekkürlerimi iletiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepinize teşekkürlerimi iletiyorum. Çok mutlu oldum. Sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽😽

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin