17. fejezet

325 28 6
                                    

Dominik

A fejem alá gyűrtem a párnámat. Alig hunytam le a szemeimet, megjelent előttem az a mérges szempár. A szeplők az arcán, a gonosz csillogás a szemeiben. Az az ördögi mosoly, amivel képes volt rávenni bárkit bármire. Ösztönösen a hajamhoz nyúltam, akaratlanul is arra gondoltam, hogy hogyan szórakozott a tincseimmel.

Az elmúlt reggelek teljesen mások voltak, mint megszoktam. Ugyanakkor keltem szinte, mint mindig, de a pálya helyett a konyha felé mentem, mert várt ott rám valaki reggelivel. Konrád azóta is néha átküld egy-egy zenét, ami hátha tetszhet, és némelyik be is válik. Ebben a pár napban nagyon ráfüggtem a NEFFEX dalaira, szünetekben is azt hallgattam, ha volt egy kis szabadidőm. Újra kicsit megnyugvást leltem a zenében.

Megfordultam, lejjebb rúgtam magamról a takarót. Fura volt, hogy nem edzhetek a héten. Mármint nem volt, ami igazán lekösse a figyelmemet, és le is fárasszon. A leckéimmel hamarabb végeztem, és maradtak üres óráim, amiket eddig mindig a mozgás töltött ki. Emiatt a fura semmittevés miatt többször a három srác szobájában kötöttem ki. Segítettem nekik a háziban eleinte, viszont a hét második felében már eleve ott náluk csináltuk együtt meg.

Jobban összehúztam magamat a takaró alatt, igyekeztem minél hamarabb elaludni, de csupán közel három órányi forgolódás után sikerült. Reggel egyenesen a konyha felé vettem az irányt, Konrád pedig éppen szendvicseket csinált.

– Jó reggelt!

Hátrafordult a válla felett, biccentett egyet felém.

Mellé léptem, levettem két bögrét a polcról, és kávét töltöttem beléjük. Konrád egy kanál cukorral és egy kis tejjel issza, én viszont sok cukorral és tejjel. Meglangyosítottam mindkettőnk italát, majd az asztalra tettem őket.

– Az ebéded már készen van – mondta, ahogyan letett egy szendvicset elém, majd leült velem szembe.

– Köszönöm! Isteni volt a tegnapi is.

A kezébe fogta a szendvicsét, és beleharapott. – Sikerült befejezned az angolodat?

– Aham – nevettem el magamat. Márkó tegnap szinte belebetegedett már abba, hogy nem érti a kémiát, így elég sok időm elment arra, hogy neki segítettem. A vége felé már Konrád ordítva magyarázta a srácnak, hogy hátha felfogja, de Márkó csak tőlem akart segítséget, mert szerinte én jobb tanár vagyok. – Igazán lehetnél kedvesebb Márkóval.

– Elég kedves vagyok vele – dünnyögte.

Beleivott a kávéjába.

– Zalánnal sokkal türelmesebb vagy.

– Mert ő nem akkora hülye.

– Márkó sem hülye – védtem azonnal a szőkét. – Máshogy kell magyarázni neki.

Hátradőlt a székében, unottan végignézett rajtam. – Szerinted az elmúlt években ki rugdosta át azt a gyökeret? Miattam nem bukott eddig meg.

– Türelmetlen vagy vele – ingattam a fejemet. Felnyitottam a szendvicsemet, és kivettem belőle az uborka szeleteket, illetve a paprikát is. – Ha már a barátod, igazán figyelhetnél rá jobban.

– Nem kell nekem fognom a kezét mindenben – dünnyögte, miközben azt figyelte, hogy hogyan szedem szét a reggelimet. – Van még esetleg valami, amit kipiszkálnál? – kérdezte fintorogva.

– Ha lenne be avokádó, azt is kiszedném – feleltem.

Konrád a fejét ingatva vette el a tányérom szélére kipakolt uborka szeleteket, és a paprikát.

Spark Explosion (ORIGINAL)Where stories live. Discover now