22. fejezet

361 31 2
                                    

Konrád

Áthúztam a fejemet a fekete felsőmön, majd a hajamba túrva átfésültem kicsit a tincseimet. Az asztalról elvettem a telefonomat és a tárcámat a zsebembe csúsztattam.

Márkó kipillantott a könyve mögül. – Hova-hova?

– Dolgomra – válaszoltam egyszerűen.

Mielőtt tovább faggathattak volna, kiléptem a szobából és becsuktam magam után az ajtót.

DK szobája felé indultam, aki éppen akkor jött ki onnan. Ahogy meglátott, intett egyet. A széles mosolyától az utolsó kétségem is elillant. Egy fehér felsőt viselt, és egy fekete cipzáros pulóvert, aminek a kapucnija mustársárga volt, és mindezen egy dzseki. Sötét hajához és zöld szeméhez teljesen jól állt. – Kell még valami? – kérdezte meglengetve a telóját.

– Nem.

A lépcsők felé indultam, ő pedig azonnal mellém zárkózott. Egyikünk sem szólalt meg, amíg kiértünk a suliból. Igazából kellemes is volt a csend, ami közénk húzódott. A telóm megrezdült, én pedig DK-re néztem, hogy nem-e baj, hogy elolvasom a kapott értesítést, de ő csak a fejét rázta, szóval gyorsan elővettem a készüléket, és megnéztem az üzenetet. A hármónk – Zalán, Márkó és én – közös csoportjában egy kép várt DK-ről és rólam, ahogyan egymás mellett sétáltunk az utca felé.


Zalán: Jó randiiiiit

Márkó: Hazafelé hozol nekünk vacsit?

Zalán: Uh, igen ez jó!

Zalán: DK annyira boldoggá teszi majd, hogy még főzni is fog ránk

Konrád: Ne is álmodjatok

Konrád: Nyomorultak


Visszacsúsztattam a mobilomat a zsebembe, és DK felé pillantottam, aki azonnal félrekapta a fejét, amint egy másodperc erejéig összeakadt a tekintetünk. Még éreztem, hogy kétszer megrezdül a mobilom, de úgy voltam vele, hogy az már nem érdekel, mert tuti csak a két hülye szívja a véremet a csoportban.

Szóval DK mellé léptem, és nem szóltam egy szót sem. Hagytam, hogy közénk húzódjon a csend, szokja a közelségem, és akkor szólaljon meg, amikor úgy érzi, hogy képes rá.

– Na, elárulod, hogy mit eszeltél ki? – pillantott végre rám nagy szemeivel. – Mozi és kajálás?

– Nem – feleltem egyszerűen.

A busz lassan megállt előttünk. Kezemet a hátára csúsztattam, és toltam rajta egy kicsit. Fellépett a buszra, szinte egyszerre mutattuk fel a bérletünket. Beljebb igyekeztünk a járműben, de még így is majdnem elestünk mindketten a hirtelen indulástól. DK beállt a forgó részhez, én pedig vele szembe. Elbámultam felette az ablakon túlra, vetettem egy futó pillantást a buszon ülőkre, majd lenéztem a göndör tincsek tulajdonosára, ahogyan a hüvelykujjai körmét rágja, mire megböktem a lábammal, hogy hagyja abba.

– Valami segítséget nem kapok?

– Nem. Használd az okos fejedet.

Egy ideig eltűnődve meredt maga elé, majd felkapta a fejét. – Játékterem!

– Nem.

Elhúzta a száját, valamit dünnyögött az orra alatt, amivel mosolyt csalt az arcomra. Amíg le nem szálltunk, megállás nélkül dobta fel az ötleteket, némelyiknek már értelme sem volt. A megállónk után sétáltunk még egy pár utcát, aztán pedig elkezdett mellettem ugrálni.

Spark Explosion (ORIGINAL)Where stories live. Discover now