29. fejezet

338 28 7
                                    

Dominik

Kiszálltam a kocsiból, és mosolyogva intettem a többieknek, akik már egy kupacba verődve vártak rám. A tesóm becsapta az ajtót, és azonnal mellém lépett. – Semmit se mondj! Kitalálom melyik az!

Köhögés mögé igyekeztem rejteni a nevetésemet. – Hajrá.

– Sziasztok! – köszönt a bátyám mosolyogva, mire egy egyszerű morajlást kapott válaszul. – Küldetésem van, szóval ne mutatkozzatok be még, kérlek!

Nem mertem senki felé sem nézni, mert attól féltem, hogy kirobban belőlem a nevetés.

– Hmm. Te! – mutatott először Zalánra, majd végül legyintett. – Nem, te túl jófejnek tűnsz. Akkor lássuk csak. Melyik szőke az... – motyogta az orra alatt, amit csak én hallgattam. Megállapodott a pillantása Konrádon, és kinyújtotta felé a jobbját. – Szóval benned tisztelhetem meg az öcsém pasiját?

Konrád szemei döbbenten kikerekedtek, és azonnal felém nézett. A srácra kacsintottam, aki csak a fejét ingatva nyújtotta a kezét a bátyámnak. – Konrád vagyok.

A tesóm csak biccentett, majd végignézett a páromon, aztán felém fordult. – Van egy ízlésed, öcsi.

Vigyorogva intettem a többieknek, majd Konrád mellé lépve átkaroltam őt, fejemet a vállára hajtottam. – Az biztos.

– Hívj öcsi, ha indulnál haza, és jövök érted.

– Oké, köszi! És jó szórakozást neked is!

– Ne törd el semmidet! – szólt rám, mire csak legyintettem, mintha sohasem történt volna meg ehhez hasonló.

A bátyám még gyorsan bemutatkozott mindenkinek, váltottak pár szót, aztán csak néztem, ahogyan a tesóm elköszön a többiektől, majd beszáll a kocsiba, és elindul a saját dolgára.

Felpillantottam Konrádra, akinek az arca feszültségről árulkodott, némi pírrel az arcán. – Szerettem volna elmondani neki, ha nem baj.

– Kurvára mindegy, mert már tudja – sziszegte. – Igazán szólhattál volna!

– De így nem láthattam volna a pánikot az arcodon – nevettem el magamat, majd gyors arcon csókoltam. – Hiányoztál!

– Ja, persze – fújtatott, de azért átkarolta a csípőmet, és közelebb vont magához. – Valljuk be, megérdemeltem.

– Pontosan!

Az elmúlt pár hét eléggé összefolyt mindenkinél már. A téli szünetig kihajtottuk a belünket, utána pár nap pihenés, jött a karácsony – amire mindannyian rohangáltunk ajándékot venni, vagy éppenséggel közösen csináltunk valami kreatívat hála Trisz ötleteinek –, a család, és minden egyéb. És most, a két ünnep között úgy döntöttünk, hogy visszajövünk Mogára a felállított jégkori pályára, hogy kicsit bandázzunk megint együtt.

Lina izgatottan karolt bele Konrádba. – Versenyzünk majd?

Konrád elpillantott a pálya felé és a kisebb ember tömeg láttán elhúzta a száját. – Nem biztos, hogy lesz rá lehetőségünk, de majd megpróbáljuk.

A lány vigyorogva a levegő öklözött, és boldogan ugrott Tündi nyakába.

– Tényleg, nem igazán tartjátok ti magatokat titokban már, igaz? – billentette oldalra a fejét Tündi érdeklődve.

– Hát, franc tudja – vont vállat Konrád.

– Eleinte azért nem csináltunk semmit nyilvánosan mert elég frissek voltunk, de mostanra természetesebb az egész – magyaráztam tovább az álláspontunkat kicsit zavarban. – Persze, ezeket a túlzó nyálas cuccokat hanyagoljuk. Vannak dolgok, amiknek a négy fal közt kell maradnia.

Spark Explosion (ORIGINAL)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant