🍓25- Minik Dae

1.1K 114 47
                                    


    SELAAM BEN GELDIM 🧚
  
   Sarki sadece guzel diye koydumm ilgisi yok kitapla aslinda sozleriyle falan
  
   Iyi okjmalarr 🌼

...

   Gözlerimi araladığımda karşımda gördüğüm manzara ağrıyan bedenime rağmen gülümsememe engel olamamıştı.

    Loş ışıkla aydınlanan odamın geniş koltuğunda bacaklarını uzatmış oturan kocam ve onun kucağında ise az önce doğurduğum minik bebeğim. Bebeğimin yüzünü tam göremiyor olmam daha da sabırsızlanmama sebep oluyordu çünkü doğumun hemen sonrasında yorgunluktan bayılmıştım. Henüz onu kucaklayamamış ve kokusunu duyamamıştım. Onu çabucak görmek istiyor ve kollarım arasında olsun istiyordum.

   Gözlerim bebeğimizi izleyen alfama kaydığında gözlerim istemsizce dolmuştu. Ona öyle güzel ve parlak gözlerle bakıyordu ki, buradan o güzel sevgisini hissetmiştim.

    Kısa süre sonunda kafasını daldığı küçük yüzden kaldırmış ve bana çevirmişti. Uyandığımı gördüğünde ise küçük bir gülümsemeyle bacaklarını koltuktan indirip ayağa kalkmış, kucağındaki küçük bebek uyanmasın diye de sessiz ve kısıtlı hareketlerle yatakta yanıma oturmuştu. Artık Küçük bebeğimin suratı önümdeydi. Gözlerim hızla dolup taşmak ister gibi yanmaya başlarken henüz yeni doğduğundan dolayı kızarık beyaz teninde gezdirdim. Elim onun bir parmağım kadar bile olmyan büyüklükteki eline gitmiş, okşamıştım.

    Taehyung beyaz battaniyeye sarılı giysileri giydirilmiş bebeği bana uzattığında yatakta biraz doğrulmuş ağrıdan kaşlarımı çatsamda umursamamış, içimdeki heyecanla arkama yaslanıp kollarımı ona uzatmıştım. Eşim onu kucağıma bıraktığında yaşların gözlerimden birer birer inmesini umursamadan uyuyan bebeğin alnına dudaklarımı dokundurdum. Şimdi onun o cennet gibi olan kokusu burnuma dolmuş, huzurla solumama yardım etmişti.

    Aylardır çektiğim ağrılar, zorlanmalar aklımdan uçup gitmişti şimdi. Değer diyordum içimden. Bebeğim için değer. Küçük Dae için her şeye değer. Evet ismini Dae Jung koymuştuk. Başta cinsiyetini bilmediğimiz için kız ve erkek olarak iki isim seçmiştik. Erkek doğduğundan dolayı ise erkek ismini koymuştuk. Taehyung istemişti bu ismi ve ben de herhangi bir özel isteğim olmadığından uygun görmüştüm.

    Gözlerime değen parmaklar yanaklarımda ve kirpiklerimde asılı kalan yaşları temizlediğinde başımı kaldırarak yanımda oturan Taehyung'la göz göze gelmiştim. "Taehyung, çok güzel bu gerçekten bizim bebeğimiz mi?"

    Sorumla sessizce kıkırdadıktan sonra başını sallamış "evet güzelim, bizim bebeğimiz." Demişti. İçimde yeşeren mutluluk beni bulutların üzerindeymiş gibi mutlu ederken kafamı ona yaklaştırıp dudaklarımı büzmüştüm. O da istediğim şeyi bana vererek dudaklarımızı birleştirmiş küçük bir öpücük bırakmıştı. "Neredeyse bir ay erken doğurdun. Bu yüzden çok korktum ama neyse ki bebeğimiz sağlıklı. Hekim iyi olduğunu söyledi."

    "Çok mutluyum. Sonunda çocuğum kucağımda ve sen de yanımdasın."

    "Ben de çok mutluyum. İkinizi böyle görmek beni büyüledi. Sanırım dünya üzerinde en sevdiğim manzaraya bakıyorum."

    İltifatı beni biraz utandırdığında yeniden kollarımdaki oğluma döndüm. "Bir tane de kız yapar mıyız Taehyungie?"

    Bana şaşkın gözlerle bakarken bense kıkırdadım. Ancak istemeden küçük Dae'yi uyandırmış olmalıyım ki yüzünü ekşitip ağlayacağının sinyallerini vermeye başladı. "Güzelim daha yeni doğumdan çıkmış biri olarak bunu sorman biraz garip olmadı mı?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Snowdrop | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin