🍓18- Birkaç çok gizli planlar

1.5K 110 54
                                    


Bu bölümü canim justyouvjk  'e ithaf etmek istiyorum. Bana bazı küçük fikirler verdi💞😻

Kitabın kapağını değiştirdim beğenmişsinizdir umarım🥺 aslında isme eski kapak daha çok uyumluydu ama ben çok sıkıldım ondan değiştim çat diye clsmcdşmxşdmcldx

İyi okumalarr

...

      Artık rutine binmeye başlayan hayatımda her akşam olduğu gibi yüzümü temizlemiş ve kremler sürerek bakım yapıyordum. Artık yaz kendini göstermeye başlamıştı ancak henüz boğucu bir sıcak yoktu dışarıda.

      Biz de bunu fırsat bilerek Yoongi'yle birlikte sürekli bahçede soluk alıyor eğer çıkabilirsek saray dışına çıkıyorduk. Yeji'yle ise yalnızca bir kez oturup konuşabilmiştik çünkü o fazla meşgul oluyordu. Doktorluğun dışında birkaç arkadaşıyla birlikte bazı çalışmalar yürütüyordu. Bu nedenle saray dışına sürekli çıktığından pek karşılaşamıyorduk. Onu görürsem ilk işim kenara çekip planımız hakkında konuşmaktı. Aslında bir plan yoktu henüz kafamda ancak onunla konuşursam birlikte halledebiliriz diye düşünüyordum.

     Ben düşüncelere daldığım sırada odanın kapısı açılmış ve birinin adım sesleri duyulmaya başlamıştı. Bu kişi Taehyung'du. Ondan başka kimse kapıyı çalmadan içeri giremezdi zaten.

     Asla arkamı dönüp ona bakmamıştım. Ona kızgındım çünkü ve birkaç gündür bana adım atmasına rağmen ben ona trip atıyordum. Hatta o kadar çok atıyordum ki adamı çilecen çıkartacaktım neredeyse. Aslına bakılırsa içimde bir kızgınlık yoktu ona karşı. Çoktan affetmiştim. Ama yine de en başında kırılan kalbim için bunu yapmam gerekiyordu işte o da böyle yapmasaydı başta, değil mi?

     Aynamda görüş açıma giren lacivert bir hanbokun içerisindeki alfam ile göz göze geldiğimde birkaç saniye bakışmış ardından göz temasımızı bozan ben olmuştum. O hamile olduğumu öğrendikten iki gün sonrasında artık geceleri gelmeye başlamıştı. Ona gelmemeye devam etmesini söyledim, hatta burada durmaya devam ederse başka bir odaya gideceğimi bile söyledim ancak o beni bebeğimiz için beraber olmamız gerektiğine ikna etmişti.

     Bana yalvarmıyordu, ya da gururunu zedeleyecek şekilde davranmıyordu pek. Çünkü bilirsiniz ya, o bir alfaydı işte. Üstelik bir kraldı. Ama buna rağmen beni o kadar ikna edici şekilde konuşuyordu ki kendimi yeniden kollarına bırakmak istiyordum.

     Onunla bakışlarımız kesildikten sonra yavaş adımlarla yanıma gelmiş ve beni omuzlarımdan tutarak ayağa kalkmamı istediğini göstermişti. Ben de zaten aynayla işim kalmadığını düşünerek kalkmış ve ona dönmüştüm. "Ne oldu?"

     "Nasılsın? İyisin değil mi?"

      "Sanane ki."

      Taehyung'un tutuşundan kurtularak yatağa ilerlediğimde bıkkın bir nefes vererek giyinmek için dolaba ilerlemişti. Kıyafetlerini alıp giyinme kısmına geçeceğini sandığım sırada o sanki ben yokmuşum gibi davranarak kıyafetinin iplerini çözmeye başladığında yatakta otururken onun beni görmemesinden yararlanmıştım.

       Üzerindeki ilk katı çıkardı ve ardından ikincisini çıkartmak için iplerini söktü. Onu da omuzlarından sıyırdığında ben farkında olmadan gülümsemeye başlamıştım. Omuzları, kaslı sırtı, esmer teni... O kadar güzel bir uyum içerisinde yaratılmıştı ki bu adama hayran kalmamak elde değildi. Bu yüzden kendimi zorlamamıştım zaten. Hemen düşmüştüm bu adama.

      Alfam kumaş pantolonunu da çıkararak kaslı bacaklarını da ortaya sermiş ve diğer kıyafetlerinin yanına bıraktığında bir anda arkasını dönmüştü. Göz göze geldiğimizde gözlerimi far görmüş tavşan gibi büyütmüş ve zaten açık olan ağzımla şaşkın bir ifadedeyken onu izlediğimi ele vermiştim.

Snowdrop | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin