🍓14- Sevgilim

1.3K 136 104
                                    


Merhaba arkadaşlarrr hayırlı ramazanlarr💓
Ya bu bölümü çok beğenmedim ben ama olsun atıyom yine de fkdmclmckdkc

Ve ben bu hikayeyi öyle yazıyom öylesine ama çok okuyorsunuz yaa teşekkür ederimm 🥺 yorumlarınız için de çok teşekkürler ayy 🤧💓

Neyse çok şeyetmiyim zaten okumuyosunuzdur bu kısmı da pek fkdmckmckf

İyi okumalar🍓

...

İkiye böldüğüm yumurtayı, içinde ramen bulunan tabağın üzerine koyarak tepsiye yerleştirdiğimde kahvaltı hazırdı. Birçok çeşit yiyecek eklemiştim alfam için hazırladığım bu kahvaltıya.

"Biz hazırlardık efendim-"

"Olsun ben yapmak istedim bugün."

Heyecanla tepsiyi elime alıp kapıya yöneldim. Ancak çıkmamı engelleyen şey bir adet Yoongi'nin soluk yüzü olmuştu.

Kapıdan girerek mutfakta bulunan sandalyeye kendini bırakmış, yere boş bakışlarını atmaya başlamıştı. Onun bu halini gördüğümde odama çıkmayı erteleyerek tepsiyi bıraktım ve onun yanına oturdum. "İyi misin Yoongi?"

Ses gelmedi bir süre. Dün çok fazla içki içmişti bu nedenle içki yüzünden bu ruh haline sahip olduğunu düşündüm. "sana da bir bardak yeşil çay koyacağım."

"İstemiyorum."

Neredeyse duyulamayacak kadar kısık olan sesiyle konuştuğunda artık içkiden daha farklı bir sıkıntısı olduğunu anlamıştım. Sabahın bu saatinde daha hava yeni aydınlanmaya başlamışken uyanıp buraya gelmesi zaten bir sıkıntı olduğunu belli ediyordu başta.

"Ne oldu Yoongi? Anlatsana."

"Sabah uyandığımda yanımda Jimin yatıyordu." Gözlerini yerden ayırmadan sakince konuşmaya devam ettiğinde şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı.

"Ne yani siz şey mi yaptınız?"

"Bilmiyorum ki. Yaptık galiba."

Ben daha çok şaşırırken onun hiçbir tepki vermemesi sinirlerimi bozmuştu.

"Kıyafetlerin üstünde miydi Yoongi?"

Boş bakışlarını bu defa bana çevirdi. "Vardı. Ama sorun bu değil ki? Ya kıyafetlerimizi çıkartmadıysak sevişirken."

Aramızda birkaç saniye sessizlik hakim oldu. O hala hayattan bezmişcesine etrafa bakınıyordu.

"Niye mutsuzsun peki?"

Soruma cevap vermesi biraz uzun sürmüştü. "Beni istemeyen bir adamla yattım Jungkook. Şimdi nasıl yüzyüze gelicem? Zaten önceden de bakmaya utanıyordum şimdi asla görmek istemiyorum onu. Yok olayım dünyadan, yerin altına gireyim."

"Yoongi sakin ol. Kıyafetlerin üzerindeyse büyük ihtimalle uyumuşsunuzdur sadece. Popon acıyor mu?" Ona ciddi bir yüz ifadesiyle sorduğu soruyla Yoongi'de sonunda bir reaksiyon gösterebilmişti.

Biraz şaşırmış ve biraz utanmış bir ifadesi vardı.

"N-ne?"

"Basit bir soruydu?"

"Acımıyor."

Derin bir nefes aldım. "Oh, tamam büyük bir sıkıntı yok. Birşey yapmamışsınız." Yoongi gittikçe kızarmaya başlarken sonunda normale dönmesi hoşuma gitmişti. "Hala uyuyor mu Jimin?"

Snowdrop | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin