Merhaba arkadaslar uzun suredir bolum yazamiyordum insallah dovmezsiniz beni 🥺🥺
Bu arada su medya kismina bir seyler eklemek istiyordum ama ne oluyor, sak diye siliniyor ne koysam o yuzden zort yani yaa koymuyorum koymicam (bu arada onceki bolumde bir sarki koymustum o da lolita-Lana Del Rey'di soylemek istedim) Artik canim wattpad'e her gun 'sovgu saati' yapiyorum ve bu saatte yaratici kufurler falan kesfediyorum isterseniz beraber yapariz kizlaarrre clsmclsmcls
Aaa neyse cok konusmusum
İyi okumalarr 💖
...
Bu güzel ve güneşli güne sabahın erken saatlerinde gözlerimi alfamın koynunda açarken birkaç saniye sonunda ayılmamla aklıma dün gece yaşadıklarımın dolması bir olmuştu. Heyecanla üzerimdeki yorganı tekmeleyerek üzerimin çıplak olmasını zerre umursamamış ve odada bulunan geniş boydan aynanın önüne geçerek boynumu kontrol etmiştim.
Yüzümde ki silinmek bilmeyen sırıtış ile boynumdaki diş izlerini kontrol ederken aynaya yansıyan Taehyung'un da yataktan beni izlediğini fark etmiştim. Yeni uyandığından gözleri ve dudakları biraz şişmiş ve saçları karışmış görünüyordu ancak yine de bunlar onun yüzünün güzel görünmesini engelleyemiyordu. Ona dönerek zaten kıvrık olan dudaklarımı büyüttüğüm sırada yorganın altından sıyrılarak esmer tenini ortaya çıkartmış ve yataktan kalkıp adımlarını bana doğru yönlendirmişti.
Kalbimde mühürden olduğunu düşündüğüm kalıcı bir huzur hakimdi. Daha önce tatmadığım tamamlanmışlık duygusu beni sakinleştiriyor ve tüm bedenime yayılarak bana eşimin mührünün en güzel anlarını yaşatıyordu.
Geniş odada hiç utanmadan, sanki uyandığından beri beni izlemiyormuş gibi süzerek gelirken artık defalarca kez beni çıplak görmüş olan eşimin bakışları beni utandırmak yerine heyecanlandırıyor ve onun memnun bakışları içten içe kendi bedenimle övünmemi sağlıyordu.
Sonunda yanıma vardığında elleri belimi bularak beni yeniden aynaya çevirdi ve belimde dinlenen ellerini çıkık karnıma doğru sürüdü. Gözlerimiz aynadan birbirini bulduğunda içimde bir yerlerde onun kurdunu da hissedebiliyordum. Benimle aynı mutluluğu paylaşan hislerini biliyordum.
"Günaydın güzelim."
Gülümsemesini eksik etmeden kurduğu cümle ardından dudaklarını boynuma sokmuş ve mühür yerime dudaklarını bastırmıştı.
Henüz çok hassas olan yere dudaklarını dokundurması midemin heyecanla kasılmasına ve istemsizce ağzımdan mırıldanmalar çıkarmama sebep olmuştu. Hala boynumda dinlendirdiği kırmızılarıyla kafamı onun omzuna yaslamış ve gözlerimi kapatmıştım. O ise bu hareketlimle karnımı okşamaya başlamıştı.
Zaten henüz ayılmamış olan bedenim bu şekilde bile uyuyabilirdi gibiydi çünkü Taehyung'un mayıştıran feromonlarıyla doluydu odamız. Seviştiğimiz için hafiflemiş olsa da hala kızgınlıktaydı sonuçta.
Tam anlamıyla tamamlanmış hissediyordum. Onun güzel mührünü, güzel bakışlarını ve ilgisini hissetmek beni mest ediyordu. Sonsuza kadar sadece ona ihtiyacım varmış gibiydi. Yalnızca yanımda öylece dursun ve ben de onun kucağına çıkıp dinleneyim, tüm sorunlarım çözülsündü. Başka bir şey istemezdim.
Başını boynumdan kaldırıp benim de ondan ayrılmamı sağladığı sırada "Hadi banyoya girelim, kahvaltıya geç kalmayalım." diyerek bizi ilerlettiğinde ikimiz beraber güzel köşkün o deneminde bulunabilecek en pahalı küvetinde hızlıca yıkanarak temizlenmiştik. Hayır kesinlikle ayıplı şeyler yapmadık yanlış anlaşılmasın yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowdrop | Taekook
FanficGay olduğu için ailesi ve arkadaşları tarafından zorbalığa uğrayan Jeon jeongguk intihar etmeye kalkar. Ancak ters giden bir şeyler vardır. Uyandığında kendini bir omegaverse evreninde bulmuştur. - yoonmin🧁