...
Kim Taehyung.
O gerçekten üzerimde nasıl bir etki bırakıyordu benim. "Yoongi, sıçtım galiba tut beni." Gerçekten kolumdan destek verdiğinde gülümseyememiştim bile.
"Niye birden böyle oldum ki acaba?"
"Azdınız."
"Ne?" Yoonginin çok normal bir şey söylüyormuş gibi söylediği cümleyle kaşlarımı kaldırıp şaşkınca ona çevirdim kafamı. Ne saçmalıyordu bu.
"Şaka yapıyorum efendim. sizi feromonlarıyla baskıladı sadece. fark etmediniz mi? Ben bile bayılacaktım neredeyse" Yoongi yine kurtça terimlerinden birini kullandığında onu anlamadığım için bir kez daha içimden lanet ettim. Olabildiğince çabuk bir şekilde öğrenmem gerekiyordu bunları.
"Hayır fark etmedim Yoongi. Hadi beni odama götür artık." Onu gittiğimiz yolda yeniden yürümeye devam etmesi için kolundan çekiştirdim.
"Hayır efendim. Sizi odanıza götüremem artık Veliaht prensin odasında kalacaksınız. Zorlu bir gece sizi bekliyor. Bunu siz istediniz."
"Hayır, ben kalamam şu anda onunla beni odama götür lütfen." Yoonginin gözleri yanımızdan geçen kişiye doğru kayarken yine de bana cevap vermeyi ihmal etmemişti dalgınlıkla.
"Emir böyle Jeongguk, elimden bir şey gelmez." İlk defa bana ismimle seslenmesiyle tartıştığımız konuya kısa süreliğine ara verip onun baktığı yere döndürdüm bakışlarımı.
Kendi boylarına yakın olan sarı saçlı bir askerdi Yoongi'nin izlediği kişi. "Pişt, Yoongi. Bu kim?"
Hiç gözlerini ayırmadan onu hayranlıkla izlerken beni bekletmeden fısıldayarak konuştu. "Komutan Jimin. Sizce de çok yakışıklı değil mi?"
O kadar sessizdi ki bırakın etrafımızdakileri ben bile duyamayacaktım neredeyse. "Evet, yakışıklıymış. Aşık mısın ona?"
Birden eliyle ağzımı kapattığında kafamı geri çekmiştim refleks olarak. "Şşht, sessiz olsana. O bir alfa. Seni rahatlıkla duyabilir." Kontrol etmek amaçlı alfaya kaydı yeniden bakışları. "Evet, ona aşığım. Ama o beni tanımıyor."
"Tanıştırırız istersen."
"Hayır, sakın böyle bir şey yapma. Hadi odana gidip uyuyalım." Kaşlarımı çatarak yeniden ilerlemeye başladım."beraber mi uyuyacağız?"
"Hayır, sen odana gideceksin ve bir duş alıp Veliaht prensi bekleyeceksin. Ben ise gidip uyuyacağım. Seninle yeterince ilgilendim bugün." Yüzümü buruşturdum. Benimle çok mu ilgilenmişti? Yoo, en fazla yarım saattir tanışıyorduk zaten.
"Hayır, Yoongi. Ben bu gece Taehyung'un odasında kalmayacağım. Ben de Veliaht prensin eşiyim sonuçta değil mi? Benimki de bir emirdir."
...
Geniş banyodaki küvetin içersinde bulunan sıcak su beni mayıştırırken bininci kez buraya gelmeyi Yoongi'nin bana nasıl kabullendirdiğini sorguluyordum.
Yaklaşık yarım saattir suyun içerisindeydim ve banyodan çıktıktan sonra ne yapacağımı, nasıl Taehyung'un yüzüne bakacağımı bilmiyordum.
Hayır ona karşı yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyordum ancak sadece utanıyordum.
Şimdi ben daha dün tanıştığım bir adamla nasıl aynı yatağa girebilirdim ki? Giremezdim. Acaba camdan falan mı atlasaydım? Yok yok burası üçüncü kat. Kesin ölürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowdrop | Taekook
FanficGay olduğu için ailesi ve arkadaşları tarafından zorbalığa uğrayan Jeon jeongguk intihar etmeye kalkar. Ancak ters giden bir şeyler vardır. Uyandığında kendini bir omegaverse evreninde bulmuştur. - yoonmin🧁