Практика. Частина 3

56 12 0
                                    


         Вожаті, звичайно, здивувалися, помітивши зелене сяйво прямо по центру цвинтаря. Ра втупився в Дішу, але та не поспішала давати пояснення, тому так само глянула на Роу. Бойовий маг не звик пасувати перед ситуацією і заговорив:

— Хтось зірвав печатку із центрального склепу...

— Що?.. — запізно спитала Діша. — Хвилинку... Як? Цей склеп запечатали апостоли. Жодний учень не зміг би його відімкнути.

— Отже, відмикав якраз не учень, — здогадався Раріг. — Втручаємося! Негайно, доки деякі учні не полізли туди!

— Та хто взагалі туди полізе? — здивувалася Діша.

— Та є парочка...

***

Вхід у склеп випромінював недружнє зелене сяйво. Трістан схопив Круела за талію, не пускаючи того всередину з однієї простої причини: дуже їдка зла енергетика. Круел реагував на неї як собака на кістку, але пересилити лицаря йому не дано.

— Щось тут не так! — намагався пояснити Трістан. — Зло ще не вирвалося, почекай його біля входу!

На щастя, саме на той момент вискочили Ренкайн та Альтаїр, які не просто жахнулися скоєному, а ще й здивувалися присутності цієї парочки. Але оскільки часу для пояснень не було, вони навіть не встигли обмінятися словами. Стогони навкруги привернули увагу навіть Круела — їх оточили зомбі, які, як здавалося ще хвилин п'ять тому, кудись зникли. І цих піднятих нечисті було більше, ніж хотілося б.

— Не люблю я зомбі, — байдуже сказав Круел. — Рене, забери їх, не заважай мені тут.

— Я? — Ренкайн навіть обурився. — Слухай, я тобі не Мерлін всемогутній! Ці тварюки не під контролем некромантів!

— Тобто?.. — обернувся до нього Альтаїр.

— Не знаю. Немов їх хтось заздалегідь приготував... — невизначено відповів Рен, не знаючи, як сформувати думку. — Ну, я не знаю! Можливо, це частина тренування така! Що ти на мене вз'ївся? Це твоя робота – стежити за порядком.

Круел залишився дуже незадоволеним. Мало того, що не може вирватися з хватки Трістана (хоча задньою думкою все ж таки захопився силою), то ще йому тут втирають якусь дичину. Круелу все одно на тренування, практику і все в цьому світі, якщо перед носом прокидається якесь зло!

Не закохуйтесь в чорнокнижниківWhere stories live. Discover now