Склеп, торт та війна - взаємопов'язано. Частина 2

91 16 0
                                    

Альтаїр, ельф, в якого Ренкайн шалено закохався, просто злякався й заціпенів, коли йому на голову впав торт.

Справа була у гуртожитку. Рен радів тому, що його сестра надіслала таку смакоту, яку сама ж приготувала, і поспішав поділитися з друзями. Щоправда, так поспішав, що пропустив сходинку й мало не навернувся. Підсумок очевидний.

Ельфи, що оточували Альтаїра, прикрили роти, намагаючись придушити сміх. Вони зовсім не хотіли сміятися з поважного друга, але вдіяти нічого не могли. Свідки аварії вибухнули нескромним сміхом, коли побачили торт на голові Альтаїра. Тому навіть завідувач чоловічого гуртожитку якось не одразу зреагував. Він не міг заспокоїтися, згинався осторонь навпіл від сміху.

— Ні! — скрикнув Ренкайн. — Ні! Тільки не торт!

— Тебе тільки торт зараз так хвилює?.. — Альтаїр змахнув з голови їжу на підлогу, а потім почав очищати хоча б обличчя. — О-о-о... торт тебе не врятує...

— Що з тобою не так? — Рен, звичайно, любив та боявся цього ельфа, але смачний тортик — це святе. — Чому ти завжди псуєш мою їжу?

— Це ти псуєш мене своєю їжею! — крикнув той. — Як ти мене дістав! Варто мені вдягнути найдорожчу мантію і тут як тут! А тепер торт на голову! Це вже не смішно, ти некромант дурний!

— Голова значить порожня, якщо до неї злітаються торти! — Ренкайн лютував від втрати. Сестра так рідко готує смаколики! — У тебе немає совісті, якщо так переводиш їжу! Мій тортик тут до чого?!

— Та як ти смієш звинувачувати мене в тому, що ти так принизив мене за всіх?!

— Ти забрав мій торт на "той" світ!

— Так воскрес його, ти ж некромант!

— Я тебе зараз воскрешу!

Комендант кинувся між ними, інакше почалась би бійка. Він вклинився в конфлікт дуже вчасно. Невідомо, хто б у цій бійці переміг. Рен, звісно, ​​не боєць, але за торт та неньку рідну...

— Хлопці-хлопці! — з обуренням почав завідувач гуртожитком. — Розходьтеся! Рене, купиш новий торт, гаразд? А ти, Альтаїре, просто помий голову. Двічі, судячи з усього.

Це був момент, коли Ренкайн зрозумів, що з Альтаїром нічого не вийде. Зазвичай ненависть переростає у кохання. Так було у фільмах, книгах та всяких баладах, але в житті подібне диво відбувається вкрай рідко. Особливо, коли ненависть до об'єкта обожнювання прийшла через страшний злочин на кшталт псування найсмачнішого у світі торта!

Не закохуйтесь в чорнокнижниківWhere stories live. Discover now