Бог Кохання завжди зображувався статним молодим хлопцем із прекрасним тілом. Юний бог із золотими кучерями, що відрізняється легкою вітряною поведінкою і дуже цікавою вдачею. Тому від його витівок «задля інтересу» багато хто страждає від любовних мук. Принаймні так вважалося здавна. Релігія країни історично вважається запозиченою з давньої ельфійської культури, коли всі природні явища пояснювалися витівками богів.
Зараз до цього ставляться куди простіше, але іноді люди не хочуть щось міняти, тому переробляють стародавні традиції на власний лад. Наприклад, легенда чи просто свого роду гра: хто перший подарує коханій людині подарунок на день усіх закоханих, той і запропонує одружитися. Хіба не ясно, що тільки ельфи могли придумати таке? Але людям забава припала до смаку, тому в університеті сьогодні всі бігали з усмішками на обличчях, чекаючи на сюрпризи.
Ну, майже всі.
— Давай, кс-кс, демоне! Йди до мене! — Круел простягав руки до одержимої шафи (звучить дурніше, ніж виглядає), сподіваючись, що чорний вогонь перекинеться на нього самого.
Шафа палала чорним пекельним полум'ям, але не горіла, тому що демон не бажав пересуватися по всій кімнаті, а притулок у вигляді шафи здався на диво надійним. Нижчий демон намагався себе захистити від ненормального чорнокнижника втечею.
— Облиш його, — Трістан годину ганяв цей «вогник» по кімнаті мечем, і вже набридло, треба щось міняти. — Йому подобається твоя шафа, нехай там і залишиться.
— Я кращий за шафу! День закоханих на дворі, ау!
— І що?
— Не знаю, мені здалося, що це буде логічно.
— В якому місці?
— Сам придумай. У мене справ по горло. У моїй шафі сидить демон і не хоче звідти вилазити! — Круел штовхнув ногою шафу, та буквально загарчала. — А всередині, взагалі-то, мій одяг.
Круел витяг з рукава мантії гримуар, як завжди робив за допомогою магії, і почав шукати вирішення проблеми. Сіф кудись змився на день закоханих, але Круел не встиг простежити, тому притяг Трістана і давай закликати якогось демона. Демон злякався погляду чорнокнижника і ось уже сидить у шафі та гарчить.
— Ага, — прочитав потрібний рядок Круел. — Потрібно почекати дві години, бо демонові необхідно побути в одному місці для орієнтування. Так, Трістане...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не закохуйтесь в чорнокнижників
HumorФакультет чорнокнижників та демонології в цьому університеті завжди був моторошним. Але цей учень переплюнув всіх.