Двійки та рибка

45 11 0
                                    


         Ренкайн ненавидів перебувати в університеті. Не те, щоб він любив сидіти на семінарах і прогулювати лекції, але останнім часом все погіршилося. В інтернеті написали про зникнення останків Стоуна, попередньо приховавши подробиці, але пообіцявши кожному, хто співпрацюватиме із гвардією, нагороду. Також там значилося, що в тих руках останки можуть згубно вплинути на суспільство. Рен не знав, що журналісти мали на увазі, але нічого хорошого. Він би і забув про ці новини, якби викладачі не почали розповідати про подію перед парами.

Загалом, весь день — суцільне нагадування про події, які краще забути. Тому що Рен відчував себе винним, адже це він підняв Стоуна! Ще пощастило, що ніхто з гвардії не прийшов заарештовувати його.

— Ти не винен, — уже всоте сказав йому Апсірт, сидячи поруч на біології. — Послухай, це я привів тебе в той склеп.

— Але ж ти не знав хто в ньому! — Ренкайн зітхнув. — А ось мені треба було розглянути того, кого збирався піднімати. Помилився як аматор.

— На те ми й навчаємося в університеті, щоб припускатися помилок, поки можна, — відповів Апсірт, але зрозумів, що нічого не доб'ється розмовою. — Це не все, що тебе хвилює, правда ж?

— Чому гвардія не прийшла до нас? Тобто сталася така ось... глобальна подія, — Ренкайн почухав потилицю. — Невже вона глобальна лише для преси, але ніяк не для влади?

Апсірт не одразу знайшов що сказати. Рен знав деякі звички друга, щоб зрозуміти, що він намагається знайти слова для брехні. Тому поспішив, доки він не знайшов їх:

— Що? Що ти знаєш?

— Та таке, не має значення, — Апсірт повернувся до підручника. — Ти береш тему для реферату чи ні?

— Апсірт Беллісаріо! — раптом видав повне ім'я Ренкайн. — Що ти знаєш про гвардію?

— Лише те, що тобі нема про що турбуватися, Рене. Я все залагодив, — відрізав той, і остаточно обернувся до підручника, всім своїм виглядом показуючи небажання повертатися до теми розмови.

***

Альюд був стурбований поведінкою свого хлопця, тому що останній зовсім не поводився як хлопець. Ельф не хотів говорити про це, але час настав. Після другої пари була велика зміна, всі некроманти темних факультетів зазвичай крокують до їдальні, але Рен сьогодні не прийшов до друзів. Альюд знайшов його під деревом, Ренкайн гортав стрічку новин на планшеті з сумним виглядом.

Не закохуйтесь в чорнокнижниківWhere stories live. Discover now