Групу порятунку було зібрано в рекордні терміни. Трістан сам не вірив, що йому дозволили брати участь у цій місії без супроводу наставника. Шей вперше одягнув не навчальні обладунки, а справжні, викувані з магічного сплаву срібла та металу. Вони захищають від зовнішніх пошкоджень, у них легко рухатися, хоча й незвично, тому що вага у них все ж таки більша, ніж була в навчальних.
Хоча це ж не навчальна місія, а справжня. Йому взагалі пощастило, що його взяли із собою, це завдяки батькам Круела. На відміну від ректора, вони не бачили причин, через які Трістан не може брати участь у рятувальній операції. Загалом, коли він переступив портал, то опинився серед солдатів, які оглядали місцевість. Ріденькі ліси, напівзруйнований замок – таких місць було повно у столиці, зазвичай у таких руїнах селилися монстри.
— Це ілюзія, — впевнено сказав Апсірт.
До речі, він теж тут, але тільки тому, що у нього є королівський наказ наглядати за Басторі та Донах'ю, але якщо Рен у безпеці (під захистом ельфійської родини, як виявилося, сім'я Альтаїра прийняла некроманта), то Круела треба рятувати.
— Могутня ілюзія... — промовив невідомий Трістану чоловік, посланий разом із гвардією. — Як перебити такі чари і залишитись непоміченими?
— Зілля?.. — запропонував Апсірт.
— Ні, від зілля виходитиме специфічний запах.
Напевно, цей чоловік у мантії хотів би ще поміркувати, але Астеродей його перебив, змірявши нищівним поглядом:
— Яка груба некомпетентність. Нині в гвардію беруть, виходячи лише з віку? — а потім склав руки на грудях, наче учитель у школі. — Щоб залишитися непоміченими при проникненні в ілюзорний бар'єр, доведеться схитрувати і перебити накладені руни, замінивши їх одну за одною. У такий спосіб виникне тимчасовий збій.
— І ми встигнемо проскочити, — зрозумів його хід думок Апсірт. Він був захоплений батьком, тому що сам додумався б до цього, напевно, в самому кінці, але не показав захоплення на обличчя.
Чоловік у мантії діловито кивнув, мовляв, він тільки хотів це запропонувати, хоч це було не так. Потрібні чарівники почали ламати бар'єр — так охрестив цю дію Трістан, він взагалі не тямив у рунах. Маги оточили невидиму стіну, яка не давала проходу, а потім торкнулися долонями, викликаючи цим перешкоди у видимості.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не закохуйтесь в чорнокнижників
HumorФакультет чорнокнижників та демонології в цьому університеті завжди був моторошним. Але цей учень переплюнув всіх.