В університеті за час практики нічого не змінилося, як не дивно. Ті, хто прибув після важкого тижня, моментально поспішили в душ, щоб насолодитися нормальним натиском води та комфортом загалом. Трістан, коли увійшов до своєї кімнати, здивувався неймовірному порядку в іншій частині спальні. Ні, Міро завжди був акуратним і досить охайним сусідом, але цього разу навіть полиці виявилися порожніми.
Це дуже дивно, тому Трістан поспішив відшукати завідувача гуртожитком, щоб дізнатися, що сталося. Останній знизав плечима і відповів:
— Академічна відпустка. Начебто серйозна хвороба, але цю справу дізнавайся не в мене.
Якби під час практики дозволялося використовувати телефони чи інші гаджети, то Трістан ще міг би дізнатися про це раніше, але тепер не варто шкодувати. Насправді, як він дізнався пізніше з телефонної розмови з самим сусідом по кімнаті, у Міро почався період визначення — це такий вік сильфідів, коли вони втрачають контроль над силами і зобов'язані вчитися мати їх серед своїх побратимів, а потім зможуть літати. В якомусь сенсі це вважалося і за хворобу, на зразок магічної чуми, коли організм вивільняє магію доти, доки не закінчиться енергія і людина не загине. Коротше, серйозний і небезпечний період сильфідів як собі, так і оточуючим.
— Тобто тепер я житиму сам?.. — Трістан схопився за телефон, щоб краще почути відповідь.
— Так, це не так страшно, як пролунало з твоїх вуст, — усміхнувся Міро. — Не панікуй, добре? Впевнений, ти знайдеш застосування на самотності. Наприклад, поклич Круела.
— Ні, він почне чіплятися, я вже знаю!
— То я теж про це.
— Не можу повірити, що я чую таке від тебе! — зніяковіло промовив Трістан. — Це на тебе так твій наречений вплинув, га?
— О, що ти! — Міро, мабуть, навіть не зрозумів, на що натякнув Трістан. — Ми, звичайно, добре порозумілися, але я вважаю, що це поки що він не прийшов до тями після розриву.
— Та годі! Дай йому шанс! Знаю, тобі довелося добре натерпітися через його витівки, але все рано чи пізно змінюються. Ось хоча б взяти мене за приклад. Півроку тому я був просто ідеальним учнем, який думав про честь і захист слабких, а тепер у моїй голові один тільки чорнокнижник.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не закохуйтесь в чорнокнижників
HumorФакультет чорнокнижників та демонології в цьому університеті завжди був моторошним. Але цей учень переплюнув всіх.