Раріг і Дожар прийшли в безвихідь остаточно. Їх попросили спрацюватись, щоб відкрити канал зв'язку між Трістаном та Круелом. Ра зрадів можливості попрацювати з Ноа, тому спочатку виблискував від радості, викликаючи подив у оточуючих, адже не підходящий для радості час.
Але дроу вважав цю посмішку на обличчі методиста черговим показником його тупості, тому не замислювався. Вони саме шукали потрібні трактати, щоб вибрати необхідні кола та руни, адже зазвичай господар зв'язується з фамільяром, а не навпаки.
— До речі, я виграв, — байдуже повідомив Дожар, кинувши на стіл потрібний сувій. — Мікаель виявився зрадником, він так і не потоваришував із групою.
— Гей, але ж це виняток! — одразу відповів Раріг. — Ніхто не виграв, ніхто не програв.
— Ні, я виграв, — категорично заявив дроу. — А ти програв. Розумієш, я ставив на те, що його група не прийме. А умови чи обставини, за яких це станеться, не уточнював. Тому не треба сперечатися, я все одно виграю.
— Так, але...
— Якщо ти платиш, мені не треба думати, в який ресторан йти, — Дожар розвернувся до стелажів, демонструючи той факт, що суперечка закінчена не на користь напівкровки. — Виберу найдорожчий, чого там. До речі, я люблю чіплятися до приготування страв, тому мій смак у їжі не з дешевих.
— Ти вирішив мене розорити? — злякався той.
— Так, — усмішка на губах так прикрашала цього чоловіка, та так, що коли він обернувся, Ра швидко забув про гроші, а точніше, як їх витратить за один тільки вечір. — Якщо я виграв, то принизив тебе. Інакше не буває. Мені недостатньо, я хочу принизити тебе сильніше.
— Не можна говорити про такі речі отак... прямо.
— Можу сказати натяком, — дроу підібрав усі сувої, які вони знайшли, а потім знову посміхнувся: — Приготуйся стати банкрутом.
Ра поплентався за ним, дивуючись, як у такого взагалі можна закохатися:
— Тоді я переїду жити до тебе і сидітиму на твоїй шиї!
— Жити зі мною? Так це практично самогубство.
***
Трістан нервував перед майбутнім випробуванням, але одночасно рвався в бій, так би мовити. Раріг і Дожар креслили коло та руни, магією таке не зобразиш, довелося брати спеціальну крейду. Виявляється, зворотний зв'язок — справа тонка і складна, але можлива.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не закохуйтесь в чорнокнижників
HumorФакультет чорнокнижників та демонології в цьому університеті завжди був моторошним. Але цей учень переплюнув всіх.