Bölüm.1
"Hayat bazen öyle bir oyun oynar ki,
tüm düzeniniz alt-üst olur.Yazarın anlatımıyla..
Bazen yaşadığımız hayat bizi bir çukura itiyor , fakat biz bunun farkında bile olmuyoruz. Her şey üst-üste geldiği zaman, bir yerden ışık arıyoruz. Bir el arıyoruz yukarı çıkmak için. Fakat, o el bizi ihtiyacımız olduğundamı tutar, o ışık karanlık anımızdamı yanar, bu hiç belli olmuyor.Bu çukurdan çıkmak için çok çabalarız. Bazen hayat da, evren de bize yüz dönderir. Yapayalnız kalırız şu koskoca dünyada. Bu hikaye her kesin, her şeyin onu yalnız bıraktığı koskoca dünyada yaşamaya çalışan Valerianın hikayesi.
Henüz 18 yaşına yeni girmiş, Valeria Aleksovisk İskoçya'nın en zengin iş adamlarından biri olan Victor Aleksovisk'in kızıydı. Annesi Amy Aleksovisk ise en iyi edebiyyat öğretmenlerinden biriydi. Şehrin en güzel yerinde kocaman bahçeli, büyük ve ihtişamı bir evleri, bir sürü çalışanları vardı. Valeria evin tek çocuğuydu. Şimdiye kadar en iyi okullarda okumuş, en iyi öğretmenlerden ders almıştır. Babası onu ihtişamın içinde büyütmüştü. En iyi bakıcılar, kiyafetler, ayakkabılar, mücevherler,okullar.. hepsini kızı için yapıyordu. Bu kadar zenginliğin verdiği özgüvene rağmen, Valeria hiç bir zaman şımarık tavırlarda bulunmazdı. Kendini insanlardan üstün görmezdi. Aksine, Valeria hayırsever, etrafındakilere saygılı, sakin, güleryüzlü bir kızdı. Durmadan neşe saçıyordu etrafafına, pozitif enerji dağıtıyordu insanlara . Mutlu olmanın her yolunu bulurdu Valeria.
O, ebeveyinleri arasında en çok babasını severdi. Babasının onu hep anladığını düşünürdü. Annesi ise hep sert duruşlu, disiplinli biriydi. O yüzden bazı konularda annesiyle hiç anlaşamazdı. Valerianın çocukluktan gelen bir hastalığı vardı. Ne zaman heyecanlansa, stres yaşasa, bütün vücudu titredi. Konuşurken kekelerdi.İskoçya 2015...
Bu gün Valeria için en özel günlerden biriydi. Çünki bu hayatda çok sevdiği, değer verdiği kişinin, yani babasının doğum günüydü. Sabah uyandığından beri çok telaşlıydı. Aşkam babası için sürpriz bir yemek hazırlıyordu. Her şeyin kusursuz olması için bütün işlerle kendi ilgileniyirdu. Yemek yapmak konusunda ne kadar beceriksiz olsa bile... Nihayet, akşam olmak üzerydi. Victorun işten gelme vakti yaklaşıyordu.
"Nelly tabakları dizdin mi?"
"Evet güzel kızım."
"Peki ya pasta?"
"Hazır."
"Mumlar? Onlar hazırmı?"
"Evet kızım."
Valeria masanın başında durup, sofrayı düzenlemekle meşguldu. Resmen heyecandan kendini kayıp etmiş durumdaydı. Hiç kimse onu şimdiye kadar böyle heyecanlı görmemişti. Vücudu yine esmeye başlamıştı. Fakat, babası onun için o kadar önemliydiki her şeyin kusursuz olmasını istiyordu ve titreme onun umrunda bile değildi. Bir kaç dakika sonra Amy merdivenlerden inip, salona kızının yanına geldi.
"Valeria." diye seslendi Amy. Valeria arkasını dönüp, şaşkın gözlerle annesine baktı.
"Ooo.. bu ne güzellik bayan Amy. Ne kadar güzel olmuşsunuz böyle." Valeria gözünü annesinden alamadı.
"Gerçekten güzel olmuşmuyum?"
"Her zaman ki gibi muhteşemsiniz bayan Amy. Babam sizi gördüğünde çok etkilenecek."dedi Valeria. O sırada hizmetçilerden biri elindeki tabaklarla masaya doğru gelirken, tam düşecekti ki, Valeria hizmetçinin yanına koşup, onu sıkıca tutdu.
"Ö..özür dilerim efendim. Birden ayağım kaydı. Lütfen aff edin. İsemeden oldu."
"Tamam, sorun yok. Endişelenme. Sen iyimisin? Lütfen bir az dikkatli ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SOKAK
Mystère / Thriller"Kanlı Soak", hapishaneye düşen iki zıt karakterin yaşadıkları maceraları anlatan bir gerilim ve gizem romanıdır. Valeria ve Alex, birbirlerinden nefret eden ve farklı hayatlara sahip olan iki üniversite öğrencisi ve ayrıca iki mahkum. Bir araya gel...