Ben Alex Walker. Hardy Walker'in canından bile çok sevdiği tek oğlu. 18 yaşındayım. Bu güne kadar hayatımda kavgasız, gürültüsüz, tek bir gün geçmedi. Sürekli kavga ederim. Okulda, lisede, her yerde, birilerine sataşıp kavga ediyordum. Zorbalık en sevdiğim şey. Birinin çaresizce karşımda durup bana yalvarması çok hoşuma gidiyor. Neden bu kadar şiddet bağımlısıyım bilmiyorum. Okuldayken benden yaşça küçük çocukları erkekler tuvaletinde bir güzel dövüp, ağlatırdım. Bu yüzden herkes benden korkardı. Her dediğimi yaparlardı. Bundan zevk alıyordum. Belkide herkes böyle biri olduğum için, o yüzden benden nefret ediyordu. Sokak kavgalarına karışır, benim beş katı büyüklüğümde olan çocuklarla kavga ederdim. Leşim çıkana kadar dövülüyordum. Tüm gün içki içip, sokaklarda uyuya kalıyordum. Bazen öyle olaylara karışırdım ki, babam 20 kez beni karakoldan çıkarmak için poslislerin cebine para basıyordu. Böyle şeyler yaptığımda tek üzüldüğüm babam ve annemdi. Onları üzülürken görmek hayatımda isteyeceğim son şey ola bilirdi. Fakat kendimi kontrol edemiyorum sinirlenince. Kaç kere annem beni psikoloğa götürdü. Fakat hiç bir işe yaramıyordu. Ben sadece psikoloğu delirtip çıkardım. Okulda kavga çıkartıp, çocukların ağzı burnunu kana bulardım. Sırf bu yüzden az kalsın okuldan bile atılıyordum, fakat babam beni her seferinde kurtarırdı. Bütün bu kavgalara son vermem için, oyalanmam için bana bir spor araba aldı. Fakat ben o spor arabayla yasal olmadan düzenlemiş yarışmalara, oyunlara katılıp, üstüne kaybedip, kavga çıkarmıştım. Yani genellikle hayatım içki içip sokaklarda uyuya kalmak ve kavga etmekle geçti. Bugüne kadar her istediğim oldu. Karşımda kim olursa olsun, her söylendiğim yapıldı. Fakat o kız... Bana çarptı ve ondan özür dilemesini söylememe rağmen benden özür dilemedi. Bana karşı çıktı. Bana.. Alex Walkere karşı çıktı. Bu güne kadar bir sözünün iki edilmediği Alex Walkere. Beni herkesin önünde küçük düşürdü. Söylediğim hiçbirşeyi yapmadı. Herkesin içinde yere eğilip, çantamı yerden aldım. Bunu onun yapması gerekirken. Haklı oldum, ya da olmadım. Ben birşeyin gerçekleşmesini istiyorsam, mutlaka germekleşmeli. Hatta bana tokat bile attı. Bu ne cüretti. Şimdiye kadar bir kız bana tokat atmayı bırak, bana dokunamazdı bile ben müsade etmedikce. Sınıftaki hiç kimseye yanıma oturmasına izin vermedim. Sırf o gelip yanımda otursun, tedirgin olsun, korksun, gerilsin diye. Tanıdığım bütün insanlar, arkadaşlarım bile benden korkup çekinir. Fakat o benden korkmuyordu. Beni aşağladı. Ben bunun altında kalırmıyım, asla. Onun ölen arkadaşının bilekliğini aldım ve onun üzerine içi buz gibi suyla dolu olan iki tane kovayı döktüm. Ders bittiği zaman sapığın biri peşine düşmüştü. Gidip onu kurtardım. En sevdiğim aktiviteyi yaptım. Adamı dövdüm. O kız çok garip biriydi. Derste, tanışma sırasında annesini kaybettiğini söylemişti. Koridorda onun gözlerine baktığım zaman koca bir hüzün gördüm gözlerinde. Sanki sevilmeye, ilgiye muhtaçmış gibi. Ve birde onda garip bulduğum şeyler var. Küçücük kan gördüğü zaman hemen deliriyor. Onu taciz eden adamla kavga ettikten sonra burnum kanadı. Hemen kendini kaybetti. Eli ayağına dolaştı. İnsan hiç burnu kanıyan biri için doktor çağırır mı? Bana doktor çağırmam gerektiğini söyledi. Galiba travmatik bir olay yaşamış. Görmemesi gereken bir olaya şahit olmuş, yada bazı insanlar gibi kandan korkuyor. İkinci garip olaysa, arabalara binememesi. Onu evine götürdüğüm zaman evinin önünün korumalarla ve bir sürü arablarla dolu olduğunu gördüm. Evlerinde bu kadar araba olmasına rağmen eve yürüyerek gidyordu. Onu eve götürmek için arabaya binmesi gerektiğini söyledim. O da bana anlasana travmam var dedi. Bunu tahmin etmek zor değildi. Arkadaşının arabanın içinde yanarak öldüğünü söylemişti bilekliğini ondan aldığımda. Galiba bu o yüzdendi. Ama beni küçük düşürdüğü için, benim sözümü hiçe saydığı için, ne olursa olsun ondan nefret ediyorum. Bugüne kadar bana hiç kimsenin yapamadığı şeyi yaptı. Bana karşı çıktı.Onuda eğitmem lazım. Ona kim olduğumu öğretmem lazım. Biraz zor olucak, çünkü baya inatçı bir. Olsun, zorla olan herşeye bayılırım. Eğer bugün yaptıklarım ona ders olmazsa, yine bana karşı çıkarsa, onun için bu üniversiteyi cehenneme çeviririm. Karşısında kimin olduğunu anlaması için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SOKAK
Misteri / Thriller"Kanlı Soak", hapishaneye düşen iki zıt karakterin yaşadıkları maceraları anlatan bir gerilim ve gizem romanıdır. Valeria ve Alex, birbirlerinden nefret eden ve farklı hayatlara sahip olan iki üniversite öğrencisi ve ayrıca iki mahkum. Bir araya gel...