Martin Brown şehrin en iyi ve en ünlü ressamlarından biriydi. Şimdiye kadar yaptığı resimler tüm şehir ahalisi tarafından beğenilmiş ve bir çok kez ödüller kazanmıştı. Bir gün Martin stüdyosunda "DÜNYAYI YALNIZ BIRAKAN IŞIKLAR" tablosunun son rötuşlarını yapıyordu. Birden kapı çaldı. Sanatçı kapıya kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açtı. Bu onun yardımcılarından biri Roydu. Roy içeri girdi ve kapıyı kapattı. Martin ise kendi tablosunun başına geçip, işine kaldığı yerden devam etdi.
"Efendim, şehrin en zengin iş adamlarından olan Davin Karles'in yeni bir şiparişi daha var. Az önce adamlarından biri buraya gelip size bunu iletmemi istedi." dedi Roy. Martin bir çok kez Davinin siparişlerini yerine getirmişti."Şimdi nasıl bir şey istiyor?" Martin gözünü tablosundan ayırmadan sordu.
"Uyuşturucu bağımlısı olan bir adamın, uyuşturucudan önceki ve uyuşturucudan sonraki hayatının çizilmesini istiyor. Adamın dediğine göre sizin çizeceğiniz bu resim, şimdye kadar ki verdiği siparişlerden çok daha büyük ve çok daha önemli. Bu konuda diğer şirketkerle yarış halinde. Bu konseptle alakalı binlerce çizilen resimlerin içinden yalnız biri seçilecek. Seçilecek bu resim marketlerin, sokakların, kısacası şehrin her yerine asılacak ve seçilen resmin sahibi küllü miktarda para ödülü kazanacak."
"Güzel..demek bir yarış halindeyiz öylemi? Ne kadar zamanımız var Roy?"
"Efendim adam bu konuda pek bir şey söylemedi. Sadece resmi bitirdiğimiz zaman onları haberdar etmemiz gerektiğini söyledi. Acele etmesine hiç gerek yok. Bu sefer ki işinide diğerlerinde olduğu gibi, hatta onlardan da kusursuz yapsın yeter dedi gönderdiği adam."
"Yani acale etmemize gerek yok. Bu iyi oldu. Aceleyle yapılan hiç bir işi sevmem. Bir iş ne kadar çok aceleyle yapılsa, o kadar da çok hatası olur. Roy yeni boyalar, fırçalar ve birde resim yapmakta kullanılan kalteli bir tuval istiyorum. Kaliteli olması şart. Anlaşıldımı?"
"Evet efendim. Eğer söylemek istediğiniz bir şey yoksa çıka bilirmiyim?"
"Çık." Martin bu resmin bir çok sanatçı tarafından çizileceğinin farkındaydı. Tüm şehirde anılacak bir eser yaratmak istiyorsa, sanatçının tüm gücünün ve yeteneğinin seferber edilmesi gerektiğini anlamıştı. Resmi nasıl cizeceğini kafasında kurmaya, karakterlerin nasıl olucağını hayalinde canlandırmaya başkadı. Uyuşturucu kullanmadan önceki adam için yüzü nurlu ve insanda hoş izlenim bırakan,uyuşturucu kullandıktan sonra ki adamın imajı ise, yüzünden kötülük ve kurnazlık akan birine ihtiyac vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SOKAK
Misteri / Thriller"Kanlı Soak", hapishaneye düşen iki zıt karakterin yaşadıkları maceraları anlatan bir gerilim ve gizem romanıdır. Valeria ve Alex, birbirlerinden nefret eden ve farklı hayatlara sahip olan iki üniversite öğrencisi ve ayrıca iki mahkum. Bir araya gel...