Yeni bir yıldız hikayesi

1 0 0
                                    

Bölüm.11

"Kötü şeyler bitmez sadece ara verirler.."

(Alex'in anlatımıyla.)

"Sanırım yıldızları izlemek, onlara bir anlam yüklemek, hayal gücümüzü kullanmakla ilgili."

"Evet.  Baksana, Alex sende yıldızları sevmeye başladın."

"Bunu hep yapıyormusun? Yani her gece yıldızları mı izliyorsun?" Bu soruyu sorduğumda yüzünde hafif  bir tebessüm belirdi ve gözleri dolmaya başladı.

"Seni üzücek birşey  mi söyledim? Özür dilerim."

"Evet hergün izlerim."

"Neyi?"

"Yıldızları. Hani soru sordun ya."

"Ah, evet. Peki neden gözlerin doldu?" Durdu ve gökyüzünü izlemeye devam etti. Hiçbir şey söylemedi.

(Geçmişe yolculuk 2006. Valeria 9 yaşında..)

Odamın kapısı yavaşça aralandı. Birisi odama girdi ve  yatağımın olduğu yere doğru geldi. Uyanık olduğumu anlamaması için hemen gözlerimi kapattım. Gelen annemdi. Üzerime eğilip beni yanağımdan öptü ve saçlarımı okşamaya başladı.

"Benim güzel kızım, hâlâ uyumadın mı?"

"Uyanık olduğumu da nerden anladın? Bak işte uykudayım." Gözlerim kapalı halde konuşmaya başladım.

"Prensesim,  ama uyuyan insan konuşmaz ki."

"Tamam o zaman bende konuşmam."

"Bana hâlâ küsmüsün?"

"Evet anne."

"Prensesler annelerine hiç küsmez ki."

"Hiçte bile küserler. Sen bugün benimle oynamaya gelmedin ve ben seni çok özledim. Hep gelmeni bekledim bu gün."

"Ama prensesim sana söyledim ya bu gün işlerimi hall etmem birazcık uzun sürdü."

"Bana ne. Ben bu gün seni çok özledim."

"Hadi kalk ayağa sana birşey göstericem."

"Ne?"

"Hadi kalk Valeria." Annem üzerimdeki örtüyü kaldırıp elimi sıkıca tuttu. Beni odamın balkonuna çıkardı.

"Gökyüzüne dikkatlice baksana, neler göruyorsun prensesim?"

"Karanlık."

"Başka?"

"Sayını bilemeyeceğim kadar yıldızlar."

"Elimi sakın bırakma tamam mı?"

"Tamam anne." Annemle beraber el ele yıldızları izlemeye başladık.

"Prensesim, demin beni çok özlediğini söyledin. Beni ne zaman özlersen, bana ne zaman ihtiyacın olarsa gökyüzüne bak olur mu?"

"Neden?"

"Birini özlediğin zaman o kişi yanında olmazsa, yıldızlara bakıp onu göre bilirsin. Bende her zaman gökyüzüneki yıldızlardan biri olucam. Olurda bir gün yanında olamazsam, yıldızlara bak. Gökyüzünde seni bekleyen en parlak yıldız olucam. Anlaştık mı?"

"Anlaştık."

(Günümüz 2015.)

"Hey, Valeria beni duyuyormusun?"

"E-evet."

"Ne oldu iyimisin?"

"İyiyim sadece biraz dalmışım. Sen ne söylicektin?"

KANLI SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin