İyi okumalar.
~Cuma günü karnelerimizi almıştık. Bugün saat on ikide uçağımız vardı. Bizim en azından iki saat öncesinden gitmemiz lazımdı. havalimanı uzak olduğundan dokuz gibi evden çıkmıştık. On gibi havalimanına ulaşmıştık. Ama bir sorun çıkmıştı hava baya bozmuştu. Bu sebepten uçak bir saat ertelenmişti.
Şu an kızlar ile bekleme salonunda oturmuştuk. Abim sabah erken geldiğimiz için yiyecek birşeyler almaya gitmişti. Babam ve annem ise sıkılmış açık alana gitmişlerdi.
"Kızlar ben kiminle oturuyorum bi bakın ya valla çok korkuyorum." Dedi Selin
"Biletleri alırken kimin kimle oturacağını annem kararlaştırdı. Bilemiyorum ama bekle biletler abimdeydi gelince bakarız" dedim
Melike ve Dila ise çok ayrı alemdelerdi. Okulda kim kimi sevmiş, kim kiminle sevgili olmuş, kim kime küsmüş. Bu tarz konuşuyorlardı.
Abim elinde poşetlerle gelince Selin yerinde kıpırdandı, ve bakışlarını başka yöne çevirdi.
"Sever misiniz bilmiyorum ama sandviç aldım hem uçakta da kahvaltı verirler." Dedi abim gelince poşeti elinden aldım ve aldığı hazır sandviçleri kızlara verdim kendiminkini kucağıma koydum ve poşetin içindeki soğuk çayları da kızlara verdim.
"Sen niye kendine birşey almadın abi?" Dedim bir yandan da sandviçimi açıyordum.
"Midem bulanıyor şu an hiç yiyesim yok abicim"
Selinin endişeli bakışları abime döndü ardından elindeki sandviç ve içeceği kucağına bırakıp çantasını açtı. Birşeyler aradı ve bir ilaç kutusu çıkardı.
"Şey ben bunu midem bulandığı zaman içiyorum sende iç iyi gelir" diyerek elindeki ilacı abime uzattı.
Abim böyle birşey beklemiyordu ki şaşırmıştı. Anında toparlayıp "Teşekürler" dedi ve ilacı alıp cebine attı.
"Abi biletleri versene bir bakayım sıra numaralarımıza." Dedim
Abim kafasını sallayıp pantolonunun cebinden biletleri çıkardı.
Koltuklar üç kişilikti numaraları ona göre hesapladım.
Annem ve babamın koltuğu yan yanaydı. Birde üçüncü koltukta ben vardım. Hemen arkamızda Dila ve Melike vardı ve yanlarında kim olduğunu bilmiyordum. Çünkü bizden biri değildi.
Ve en büyük şok abim ve Selin yan yanaydı.
Kafamı çevirip Seline baktım ve kafamı iki yana salladım. Büyük ihtimalle anlamıştı.
(...)
Bir saatin sonunda hepimiz yerleşmiştik. Dediğim gibi olmuştu.
Ben annem ve babam yan yanaydık. Dila ve Melike hemen arkamızdaydı ve yanlarında yaşlı biri oturuyordu.Selin ve abim yan yanaydı. Onların yanında ise genç biri vardı. Daha herkes yerleşirken arkadan sesler gelmeye başladı kafamı çevirip baktığımda abim ve o gencin kavga ettiğini gördüm Selin ise telaşla abimi tutmaya çalışıyordu.
"Oğlum tamam bak senin biletin burası senlik bir durum yok sen ne karışıyorsun?" Dedi abim ne olduğunu anlamamıştım. Ayağa kalkıp yanına gittim.
"Abi ne oluyor?"
"Birşey yok abicim geç sen yerine"
Abim hala karşındaki adama ters ters bakıyordu. En sonunda uçak kalkmaya başlayınca susmuşlardı.
Her şey normaldi. Kalkışa geçmiştik Melike ve Dila gülüşüyorlardı. Hatta dedikoduya başlamışlardı. Annem ve babam erken uyandıkları için uyuya kalmışlardı.
"Kızlar yeter susun sizi dinlemeye mi geldik. Terbiyesizler aileniz size hiç birşey öğretmedi mi?" Birden gelen ses ile arkya dönmek zorunda kalmıştım.
"Amca bak saygımdan susayım diyorum. Ama bu yaptığın hiç hoş birşey değil düzgün bir şekilde uyarabilirsin. Cidden yaptığı-" Dila daha sözüne devam edecekti ki Melike nin dürtüklemesi ile susmuştu.
Melike biraz daha korkaktı. Onu korkutmamak için susmuş olmalıydı.
Anında telefonuma bildirim gelince önüme döndüm.
DİKKAT AŞIK VAR
Selo= kızlar ne oluyor?
Deli Dila = ya cidden sinirliyim Melike anlatsın
Milka= kızlar şimdi Selin ve Emir abi yan yana oturuyorlardı ya. Bizde Dila ile koltuk arasından izleyelim dedik. Uçak kalkarken Selin refleks olarak Emir abinin kolunu tuttu. Emir abi de 'sakin ol birşey olmaz gözlerini kapat ve bekle' gibisinden birşey dedi. Bizde Dila ile bunun hakkında konuşup gülüştük. Yandaki amca da kızdı işte.
Siz= biraz fazla gülmüş olabilir misiniz?
Selo= ya cidden işsiz misiniz bide bizi gözetlemişler .
Deli Dila= sen onu bunu boşver de bize açıkla bakayım o kavga neydi??
Selo= ay sormayın ya Şimdi Emirin bileti cam kenarı benimki orta yanımda ise bir genç var. Emir dediki sen cam tarafına geç ben ortaya oturayım dedi ben daha birşey demeden o çocuk dediki işte sen neden kıza karışıyorsun sana ne falan Emir de sinirlendi tabii olay bu
Deli Dila= yanlız birşey diyeyim mi kral hareket
Siz= valla ha abim de var birşeyler
Milka= kızım bu yaza düğünümüz var o zaman
Siz= Bir ölüm kalım olmazsa inşallah
Milka= kız ağzını hayra aç
Selo= ay yeter yazmayın uçaktayız bir yerde duydum uçakta telefonları kapatın diyordu. Kapatın şimdi hadi görüşürüz.
*Selo çevrimdışı*
Deli Dila= tamamm
Milka= görüşürüz
*Deli Dila çevrimdışı*
*Milka çevrimdışı*Umarım Almanya bize hayırlı gelir.
~
Bir sonraki bölüm Yağız ve ailesi ile tanışacağız inşallah Almanya yolcusu kalmasınnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ YAZDIM KALBİME
Teen Fiction*0535...=Solmadan gel artık aşkımın gülü Olsa da konuşsa kalbimin dili Küçücük dünyamda bir bilsem seni Görünmez yazıyla yazdım kalbime Siz=Böyle bir aşk görülmemiş dünyada Ne geçmişte ne de bundan sonra da Arasalar bulamazlar rüyada Göremezler seni...