Bu bölüm Dila ve Merihin küstüğü gün ile alakalı hatirlayamazsanız 16. Bölüme bakabilirsinizz.İyi okumlaarr
~
Dilanin anlatımıyla
Ben teyzemlerde kalıyordum. Efsa'nın annesi Büşra abla ne kadar ısrar etse de kalmak istememiştim
Hem başka birinin evinde kalmayı sevmiyordum.hemde...Merih burdaydı.
O gün bayağı üstüne gitmiştim Merihin ama şu an iyi anlaşıyorduk. Çünkü özür dilemiştim.
O günün sabahı kalktığımda tesadüfen balkona çıkmıştım ve Merihi görmüştüm karşı villanın bahçesinde.
Teyzemlerle karşı karşıya oturuyorlardı.
Hızla aşağıya inip yanına gitmiştim.
Beni gördüğünde şaşırsa da önüne dönüp yerdeki çiçeklerle ilgilenmeye devam etmişti.
"Selam" dedim saçma bir rahatlıkla dün o kadar laf edip bugün selam demem saçma olmuştu.
Yanına oturup çiçeklere bakmıştım ardından ona dönüp "merih ben cidden özür dilerim yani nasıl desem ben bazen ne dediğini bilemeyen biriyim cidden benim için önemli birisin gerçekten özür dilerim" demiştim.
Özrümü kabul edip etmediğini söylemedi onun yerine başka birşey demişti.
"Biliyormusun Dila o gün otobüste sana çarptığım an etkilendim ben senden.Senin çok ayrı bir havan vardı ya da bana öyle geldi bilmiyorum seni ablama çok benzetiyorum biliyomusun ama aranızda fark var ablam haksızlığa uğrasa bile susardı sen öyle değilsin öyle de olma lütfen kendini ne olursa olsun koru" demişti ve geldiğimden beri ilk defa yüzüme bakmıştı.
"Bir ablan mı var bilmiyordum nerede yaşıyor burda değil galiba" demiştim keşke demeseydim.
"Bilmiyorum. İki yer var olabileceği ama nerede bilmiyorum." Demisti
"Beraber arayabiliriz istersen" demiştim
"Aramayalım... aramayalım çünkü ben onun cennette olmasını istiyorum" demişti küçük bir çocuk masumluğu ile
O an ne diyeceğimi bilememistim.
Neden dememistim.
O anlatmıştı merih 15 yaşında iken ablası 19 yaşındaymis o sıralar ablasının alman bir sevgilisi varmış Merih o zaman bile sevmemis aslında ablasının sevgilisini ama ablası seviyormuş
Sevgilisi ablasını birgün buluşalım diye çağırmış ama tecavüze uğramış bu çok ağırdı cidden yani kim yaşarsa yaşasın çok ağır
Ablası dayanamamış zaten aradan bir kaç gün geçmeden sevgilisi ablasını en yakın arkadaşı ile aldatınca ablası da canına kıymış.
Ablasının adı Ayça'ymış .
O günden sonra birçok kez görüşmüştük.
Benden etkilendiğini söylemişti yalan yok bende etkileniyordum. Hoşlanıyorda olabilirdim.
Şu dönemlerde flört ediyor gibiydik. Tabi bir sorumumuzda vardı Marry.
Kendisi kuzenimdi ve Merihten hoşlanıyordu. Teyzem alman biri ile evlenmişti bu sebepten kuzenimin ismi Marrydi ama teyzem arada Meryem diyordu.
Şimdi ise hazırlanmış Merih ile dışarıya çıkacaktık.
Umarım beni üzmezsin Merih...
~
Bölüm kısaydı inşallah kitap 1.3 okunma olduğu zaman yeni bölüm gelecekkkk
Takip edip alttaki yıldıza basmayı unutmayınnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ YAZDIM KALBİME
Novela Juvenil*0535...=Solmadan gel artık aşkımın gülü Olsa da konuşsa kalbimin dili Küçücük dünyamda bir bilsem seni Görünmez yazıyla yazdım kalbime Siz=Böyle bir aşk görülmemiş dünyada Ne geçmişte ne de bundan sonra da Arasalar bulamazlar rüyada Göremezler seni...