16. Bölüm

173 22 10
                                    

Selamün aleyküm nasılsınız iyimisiniz.

vote ve yorum yapmayı unutmayın bölüm müziğini açınnnn

https://youtube.com/@Nurxceviker bu benim youtubeda kitaplarla ilgili editler videolar paylaştığım kanalım abone olursnız sevinirim

iyi okumalar

~

3 Hafta Sonra

Kahvaltı masasına kısa bir bakış attım. Dün akşam Selin ve abimin uçağı vardı lakin Melikenin kardeşi Elif su havale geçirmişti. Melikede Türkiye'ye dönmek istemişti. Annem de tek gitmesin diye Abimin, Selinin ve Melikenin uçağını Bugüne almıştı. 

Kahvaltımızı yapıp hep beraber havalimanına gidecektik. Berk'te gelmek istemişti. Dila ve Merih ise direkt havalimanına geleceklerdi.

Yağız ile arama mesafe koyma kararı almıştım fakat olmuyordu uzun süre zaten görmemiştim araya mesafe koymak bana zarardı. masadakilere baktım. 

Herkes mutluydu. Annem ve Zehra abla bebek odası takımı hakkında konuşuyorlardı. Babamlar iş hakkında konuşuyorlardı, Abim ve Yağızda arada onlara katılıyordu. Selin ve Melik ise çok ayrı alemdelerdi.

"Yağız salatalığı uzatır mısın " dedim 

Yağız afallar gibi oldu ardından derince gülümsedi. o gülümseyince bende güldüm. Ardından salatalığı bana uzattı. 

Kahvaltıyı mutlu bir şekilde bitirmiştik. Şu an Bahçede oturuyorduk. 

"Küçüklüğün, küçüklüğünüz dün gibi aklımda ne çabuk büyüdünüz." dedi Zehra abla 

Yüzünde gururlu bir annenin bakışı vardı. 

"Öyle olur be Zehra'm bi bakmışız evlenmişler" dedi annem abime bakarak

"Ne öyle bana bakıyorsun anne daha erken diyorum" dedi abim 

"Ben birşey demedim ki oğlum sen üzerine alındın hemen" dedi annem 

Abim eli ayağı birbirine dolanmış bir şekilde etrafa baktı. ardından kolunu kaldırıp saate baktı.

"Ooo çok geç olmuş hadi, hadi kalkın gidiyoruz" diyerek bahçeden çıktı 

hepimiz gülerken tek gülmeyen kişi selin'di...

(...)

Havalimanı'na gelmiştik bekleme salonunda oturuyorduk. 

"Ben vermem bir tanecik kızımı Ümit, senin olunca anlarsın sende!" yüksek gelen ses ile başımı sola çevirdim babam ve ümit amca konuşuyordu. Babam baya kızarmıştı Ümit amca ise kıs kıs gülüyordu.

"İşte bende onu diyorum be Erdem Efsa benimde kızım yabancı ile evleneceğine pırlanta gibi oğlum var" dedi Ümit amca 

Babam sabır çekerken Yağız olayın şoku ile babamlara bakıyordu bende dahil ardından ümit amca Yağız'a baktı ardından bana dönüp gülümseyerek göz kırptı.

-

Şimdi diyeceksiniz ki bu bölüm müydü kendi açınızdan haklısınız evet ama beni de düşünün ben o kadar emek veriyorum yazıyorum vaktimi harcıyorum okunmuyor okunsa da oy verilmiyor.

bölümler kısa olacak artık. okunma sayısı arttıkça bölüm uzunluğu artar ve bölümler bir o kadar hızlı gelir.

Allaha emanet olun oy ve yorum atmayı unutmayın bir sonraki bölüm için 480 okunma!

SENİ YAZDIM KALBİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin