3 - Game with love

425 36 7
                                    

Bu küçük olaydan sonra Todoroki daha fazla sorun çıkarmadı ve onunla birlikte eve girdi. Dynamite, adamlarından birini çağırdı ve kırık camla ilgilenmelerini söyledi. Daha sonra kanepede oturan Todoroki'nin yanına gitti. Biraz rahatsız gibi görünüyordu.

Dynamite : Bir sorun mu var?

Todoroki, Dynamite'ın sesini duyduğunda elini arkasına sakladı ve cevap vermek için yüzüne baktı.

Todoroki : Hayır- Aslında evet, beni zorla burada tutuyorsun. Bu büyük bir sorun zaten...

Dynamite : Sadece bu mu?

Todoroki : Evet...

Dynamite hemen onun yanına yürüdü, Todoroki'nin arkasında sakladığı eline bakmak için kolunu tutup çekti ve elinin üzerinde bir kesik olduğunu gördü. Bunu az önce nasıl fark etmediğini merak etti, belki de giydiği sweatshirt'ün kolları ona biraz uzun geldiğindendir.

Dynamite : ...Böyle yaparak sadece kendine zarar verdin. Neden söylemedin?

Todoroki : Neden söyleyeyim? Şu anda bu umurumda bile değil.

Dynamite : Ama uzaktan, acı içinde kıvranıyormuş gibi görünüyordun.

Todoroki : Tch, bu senin suçun.

Dynamite : Seni durdurmaya çalıştım.

Todoroki : Burada kaldığım sürece daha kötüleriyle karşılaşacağım.

Dynamite : Hayır, bir daha olmayacak, seni senden bile koruyacağım.

Todoroki : Sadece neden??

Dynamite : Şimdi yara mikrop kapmadan önce pansuman yapmalıyız.

Todoroki : İstemiyorum!

Dynamite : Tamam, ben malzemeleri getireyim kendin yap.

Todoroki : Lanet olsun...

Dakikalar sonra Dynamite, Todoroki'nin tam karşısına oturdu ve pansumanı bitirene kadar onu izledi.

Todoroki : Oi... Merak ettiğim bir şey var.

Dynamite : Ne?

Todoroki : Biz yatmadığımıza göre uyandığımda neden çıplaktım?

Dynamite : Anlatmaya gerek var mı? O kadar önemli değil.

Todoroki : Evet, var!

Dynamite : Tamam... Eve geldiğimizde bana kahramanım diyerek asılmaya başladın ve bununla uğraşmak istemediğimden kendine gelmen için seni suyun altına soktum. Sonra sen üzerini değiştirmek yerine hepsini çıkardın ve kendini yatağa attın, bu kadar. Sanırım sarhoş olunca aptallaşıyorsun.

Todoroki böyle utanç verici bir şey yaptığına inanamadı.

Todoroki : Kahraman mı? Ciddi misin!? Ayrıca ilk kez içtiğim için bana aptal diyemezsin! Sonucun bu kadar kötü olacağını bilemezdim... Keşke denemeseydim.

Dynamite : İlk miydi? Belli. *Sırıtır*

Todoroki : Dalga geçme! ...Buradan kurtulduğumda seni ihbar edeceğim. Yerini, lakabını ve işini biliyorum, zaten yüzünü de gördüm. Ne kadar uzun kalırsam, senin hakkında o kadar çok şey öğreneceğim. Ayrıca polisler çoktan peşine düşmüş olmalı. Bir adamı öldürdün ve güvenlik kameralarına yakalanmış olmalı.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin