9 - Dreams and realities

343 40 25
                                    

Ertesi gün, Dynamite sabah erkenden uyandı ve Todoroki'yi kollarında uyurken gördü. Ama bunu bilerek değil, uykusunda yaptığını düşündü. Yine de bunun her sabah olmasını isterdi. Sadece güzel bir hayal, gerçekleşebilir mi?

Şimdi kalkması gerekiyordu ama hareket ettiğinde Todoroki ona daha sıkı sarıldı ve gitmesine izin vermedi. Bu yüzden Dynamite biraz daha uzanıp anın tadını çıkarmaya karar verdi. Onunla olmak çok iyi hissettiriyordu. Todoroki istemediği sürece yataktan kalkmayacak.

...

Tamam, Todoroki gerçekten çok uyuyor. Çünkü öğlene çok yakınken uyanabildi. Dynamite tekrar uyuyamasa da, o uyanana kadar yanında kaldı. Biraz sıkılmış olabilir.

Dynamite : Sonunda, ölmüş olabileceğini bile düşündüm.

Todoroki uyandığında, ondan uzaklaştı.

Todoroki : Üzgünüm, biraz uykucuyum. Yerim rahat olduğu için de olabilir...

Dynamite : Ah evet, bu büyük yatakta üstüme çıkmak üzereydin.

Todoroki : Haha, çıkmamı ister miydin?

Dynamite : Hm belki.

Todoroki : Cevapların düne göre değişti.

Dynamite : Ve sen beni kışkırtmayı bıraktın.

Todoroki : Çünkü bana yardım ettiğin için artık bu oyuna devam etmem gerekmiyor.

Dynamite : Hadi ya...

Todoroki : Üstümü değiştirmişsin?

Dynamite : Öyle rahat uyuyabilecek miydin?

Todoroki : ...Kabul et, benimle ilgileniyorsun.

Dynamite : Off, çok açım! Kahvaltı yapmak için hiç bu kadar beklemezdim.

Dynamite hızla yataktan kalkıp kapıya yöneldi.

Todoroki : Kaçma!

...

Dün olduğu gibi bugün de birlikte kahvaltı yaptılar ve tabii biraz sohbet ettiler. Sonra Dynamite göreve çıktı ve Todoroki, o dönene kadar evde takıldı. Bu sefer bir odada kilitli olmadığı için iyiydi.

Akşama doğru Dynamite eve döndü. Bugün kendisine verilen görev, zor olduğu için diğerinden daha uzun sürdü. Ama her zamanki gibi başarılıydı. Evin kapısına geldiğinde kapıyı hizmetlilerin yerine Todoroki'nin açmasına şaşırdı.

Todoroki : Hoş geldin!

Dynamite : Bu ne şimdi?

Todoroki : Gel benimle. *Gülümser*

Todoroki onun elini tuttu ve peşinden sürüklemeye başladı. Bu sırada Dynamite'ın düşündüğü şey onu nereye götürdüğü değil, şu anda elini tutmasıydı. Sadece buna odaklandı, ta ki elini bırakana kadar. O sırada mutfakta olduklarını fark etti.

Dynamite sonunda ellerine bakmayı bırakıp Todoroki'nin işaret ettiği yere baktı. Tezgahın üzerinde, büyük bir tabakta, kalp şeklinde, kenarları çikolatalı ve içleri kırmızı dolgulu kurabiyeler vardı.

Todoroki : Hadi tadına bak!

Dynamite : Hey, neden-

Todoroki kurabiyelerden birini alıp onun ağzına götürdü. Dynamite ne olduğunu anlayamadı, sadece kurabiyeyi aldı ve yemeye devam etti.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin