22 - Midnight journey

233 25 3
                                    

Hızla geçtikleri trafik ışıkları, sanki onları takip ediyormuş gibi görünen ay, arabanın huzur verici sesi ve hafif soğuk hava. Todoroki arabanın kapalı camından dışarıyı seyrederken gözleri kapanmak üzereydi. Gece seyahatini çok seviyordu, bu dünyanın en iyi hislerinden biri olmalı.

Henüz yolda 1 saat geçirdiler ama karanlık ve sessiz olduğundan Todoroki'nin biraz uykusu gelmişti. Yine de uyumamak için direniyordu. Bunu fark eden Bakugo, ona seslendi.

Bakugo : Uyuyabilirsin Shoto, kendini zorlama.

Todoroki : ...Senin uykun yok mu?

Bakugo : Sadece biraz.

Todoroki : Hmm istersen biraz arabayı kenara çek, enerji kazanmana yardımcı olabilirim...

Bakugo birkaç saniye Todoroki ile göz teması kurduktan sonra tekrar yola bakarken gülümsedi.

Bakugo : Kalan enerjini benim için kullandıktan sonra uyuyacaksın değil mi?

Todoroki : En azından işe yarayacak.

Bakugo sessiz kaldı ve onun isteğini yerine getirmek için yavaşladı. Biraz sonra arabayı yolun kenarında durdurdu. Etrafları orman ile çevriliydi bu yüzden arabayı durdurduğunda her yer çok karanlık oldu.

Todoroki bunu şimdi burada yapacakları için heyecanlı hissediyordu, sonuçta dışarıda sayılırlar. Birbirlerini görebilmeleri için Bakugo arabanın tavanındaki küçük ışığı yaktığında Todoroki ona bakıyordu.

Bakugo : Gel buraya.

Koltuğunu biraz geri çekti ve Todoroki'nin kucağına gelmesini bekledi.

Todoroki : N-ne? Bekle, arka koltukta yapmayacak mıyız?

Bakugo : Kendimi yormamam gerekiyor, sonuçta araba kullanıyorum, beş saat daha yolumuz var biliyorsun.

Todoroki : Doğru...

Bakugo : Geçen gün ki gibi zıplamak istemiyor musun kızılcık? *Sırıtır*

Todoroki yeni takma adını duyduğunda cevap vermeden önce utanarak gözlerini kaçırdı.

Todoroki : İstiyorum ama... O pozisyonda acıtıyor.

Bakugo : Siktir, şu an sadece daha fazla azgın olmamı sağlıyorsun bebeğim...

Todoroki : ...Pekala bu benim önerimdi o yüzden istediğini yapacağım, daha fazla zaman kaybetmeyelim.

Arabanın içinde dikkatle hareket ederek koltuğundan kalktı ve bacaklarını uzatıp Bakugo'nun yüzüne bakacak şekilde kucağına oturdu. Bakugo sırıtarak onu izlerken, Todoroki onun pantolonu çözmek ile uğraşıyordu ama henüz aletine ulaşamadan Bakugo onu bir öpücüğe çekti. Dudaklarını ayırmadan onun pantolonunu ve boxer'ını aşağı indirdiğinde kızıl saçlı çocuk geri çekilip anlamsızca Bakugo'nun yüzüne baktı.

Bakugo : Önce deliğini genişletip ıslanmanı sağlayacağım. Acımasını istemiyorsun, değil mi?

Todoroki : Hm, peki.

Bakugo iki uzun kemikli parmağını yavaşça içeri sokarken Todoroki istemsizce başını geriye attı. Parmakları içinde ileri geri hareket ederken inlememek için dudağını ısırdı.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin