5 - Complicated feelings

391 40 21
                                    

Sonunda Dynamite eve ulaştı ve üzerindeki fazlalıklardan kurtulduktan sonra doğruca Todoroki'nin odasına yöneldi. Kapıyı açar açmaz onun kendisine saldırmasını bekliyordu ama içeri girdiğinde tam tersine beklediğinden çok daha sakindi ve yatağına uzanmış film izliyordu.

Todoroki onun geldiğini fark edince gözlerini televizyondan ayırdı ve hemen oturur pozisyona geçti.

Todoroki : Oh, gelmişsin.

Dynamite : Üzgünüm biraz geciktim ama-

Todoroki : Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

Dynamite : ...Ciddi misin? Seni bu kadar rahat görmek garip hissettirdi. Bir kaçış planı falan mı yaptın?

Todoroki : Ben hep böyleyimdir. ( Saatlerdir seni bekliyorum aptal! Odada düşünmekten çıldırmak üzereydim. ) Ayrıca neden öyle saçma bir plan yapayım ki? Sonuçta, kaçarsam ne olacağını biliyorum, bu yüzden bana yardım edeceksin.

Dynamite : Yardım edeceğimi söyledim mi?

Todoroki : Hayır, ama zorunda kalacaksın.

Dynamite : Sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum.

Todoroki : Şimdilik... Bunu değiştireceğim.

Dynamite : Hmm öyle mi?

Todoroki : Her neyse, bana katılmak ister misin?

Dynamite : Ne?

Todoroki : Filme birlikte devam edelim diyorum.

Dynamite : Aslında bilgisayarda yapacak işlerim vardı, sadece seni kontrol etmeye geldim.

Todoroki : Biraz dinlenmelisin, değil mi?

Dynamite : Ah...

Todoroki : Hadi gel, lütfen.

Dynamite : İyi tamam.

Todoroki yatakta biraz kıpırdanıp ona yer açtı, sonra Dynamite isteksizce yanına oturdu.

Todoroki : Bir şey fark ettim de, lütfen dediğim zaman çoğu şeyi kabul ediyorsun.

Dynamite : Belki evet... Yine de lütfen diyerek bana her şeyi yaptırabileceğini sanma, bu sadece küçük şeyler için geçerli.

Todoroki : Deneyebilirim. *Güler*

Ardından, durdurduğu filmi tekrar oynatmak için kumandaya uzandı.

Dynamite : Ne tür bir film?

Todoroki : Aksiyon ama senin hayatın kadar değildir.

Filmi bir süre ciddiyetle izlediler ama film sonlara doğru romantizme bağladıktan sonra erotik bir hal aldı. Böylece ikisinin de dikkati dağıldı.

Todoroki : Kesinlikle planlı değildi... *Mırıldanır*

Dynamite : Aksiyon...

Aniden sıcak bastığı için Dynamite yakasını çekiştirdi. Filmi izlemeye devam etmeye çalıştı ama düşünceleri buna izin vermiyordu.

Todoroki'nin amacı da tam olarak buydu, böyle olmasını beklediği için onu davet etmişti. Şimdi bunu ona karşı kullanacaktı, ilk adımını atmadan önce kendi kendine sırıttı.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin