14 - Enmity

302 38 13
                                    

İlk arabadan bir adam indi ve diğer adamlar onu takip ederek Bakugo'ya yaklaştı. Öndeki adam Bakugo'dan daha iri ve uzundu. Tam önünde durdu ve elini uzatarak konuşmaya başladı.

Inasa : Merhaba, ben Yoarashi Inasa. Todoroki Shoto'nun burada olduğunu öğrendim ve onu almaya geldim. *Gülümser*

Bakugo uzatılan eli görmezden geldi ve kaşlarını çattı.

Bakugo : Onu neden istiyorsun?

Böylece Inasa elini geri çekti ve yüzündeki gülümseme kayboldu.

Inasa : Bu seni ilgilendirmez. Onun için ne kadar verdiğimi biliyor olmalısın. Sadece sorun çıkarmadan Shoto'yu buraya getir lütfen.

Bakugo : Hayır.

Inasa : Hayır mı? Ah, iyi adam olmak işe yaramıyor, değil mi? ...Hey siz içeri girin ve onu bulup getirin.

Inasa adamlarına emir verdiğinde, aynı şekilde Bakugo da adamlarına emir verdi.

Bakugo : Girmelerine izin vermeyin!

Inasa : Hey, kim olduğumu biliyor musun?

Bakugo : Kim olduğun sikimde değil. Tek bildiğim Shoto'nun sana ait olmadığı.

Inasa : Aptal çocuk, seninle uğraşmak istemiyorum... Yolunuza çıkanları öldürün.

Bunu söyledikten sonra, Inasa'nın adamları silahlarını çıkardılar ve Inasa beklemek için sakince arabaya yürüdü. Bu duruma Bakugo'nun adamları da karşılık verdi. 20'den fazla adam eve girmeye çalışırken çatışma çıktı. Bu sırada Bakugo, Inasa'yı takip etmek yerine içeri girdi ve hemen Todoroki'nin odasına koştu.

Todoroki silah seslerini duyarak yeni uyanmıştı ve şimdi odada kilitli olduğunu öğrendi. Kapıya vurarak Bakugo'ya seslendi.

Todoroki : Katsuki, nereye gittin? Bu sesler ne? Lanet olsun, bu kapı neden kilitli!? Hey-

Sonunda kapı açıldı ve Bakugo karşısındaydı.

Bakugo : Üzgünüm.

Todoroki : Ha?

Bakugo : Buradan gitmemiz gerekiyor.

Todoroki : Ne oldu?

Bakugo : Seni satın alan piç geldi... Seni götürmek istiyor.

Todoroki : ...Ne?

Silah sesleri duyulmaya devam ederken Todoroki'yi korku sardı.

Todoroki : Onunla gitmek istemiyorum, lütfen bir şey yap!

Bakugo : Endişelenme, önce seni buradan çıkaralım, daha sonra onunla ilgileneceğim. Hadi benimle gel.

Todoroki'nin elini tuttu ve hızlı adımlarla merdivenlerden aşağı inmeye başladılar. Aşağıya indiklerinde arka kapıya yöneldiler ve kapıyı açtıklarında Inasa'nın adamlarıyla karşılaştıkları için Bakugo küfretti.

Bakugo : Siktir, bunu nasıl tahmin edebilir!?

Adamlar silahlarını Bakugo'ya doğrulttu.

Todoroki : Kahretsin...

"Çocuğu bize ver!"

Bakugo : Sen benim yarrağımı ye!

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin