Son sohbetlerinden sonra fazla konuşmadılar ve sadece kahvaltıya odaklandılar. Bitirdikleri gibi Dynamite'ın telefonu çaldı ve hiç tereddüt etmeden Todoroki'nin yanında telefonu açtı. Todoroki, aramanın kendisiyle ilgili olup olmadığını merak ederek tüm dikkatini ona verdi.
Dynamite : Evet?
"Yeni görev için iki saatin var. Senin için çok kolay bir hedef."
Dynamite : Bilgileri gönder.
"Tamam." *Bip*
( Arama Sonlandırıldı )
Dynamite'ın telefon görüşmesini bitirdiğini fark eden Todoroki, hemen ona ne olduğunu sordu.
Todoroki : O kim? Ne diyor?
Dynamite : Benimle çalışan biri bana yeni bir iş verildiğini söyledi.
Todoroki : Yani yeni bir kurban mı?
Dynamite : Evet, şimdi gitmeliyim.
Kalktı ve hazırlanmaya başladı, evin içinde nereye gitse Todoroki de onu takip ediyordu.
Todoroki : Peki bu kişinin öldürülme sebebi ne?
Dynamite : Bilmiyorum, bunu bana hiçbir zaman söylemezler. Zaten umurumda da değil. Ben sadece bana verilen işi yapıyorum ve paramı alıyorum.
Todoroki : Anladım... Ne kadar kazanıyorsun?
Dynamite : Ayda üç veya dört milyon gibi.
Todoroki : MİLYON!? Ebesinin a-
Dynamite : Bunları neden soruyorsun? Suikastçı olmayı mı düşünüyorsun?
Todoroki : Oh hayır, sadece meraktan.
Dynamite : İyi.
İhtiyacı olabileceğini düşündüğü silahı alıp siyah maskesini ve eldivenlerini taktı. Son olarak siyah kapüşonlusunu kaptı ve hâlâ onu izleyen Todoroki'ye doğru yürüdü.
Todoroki : Neden her şey siyah?
Dynamite : Çünkü daha az dikkat çekiyor.
Todoroki : Doğru.
Dynamite : Şimdi soru sormayı bırak, ben çıkıyorum ve sen odana gidiyorsun.
Onu bileğinden tutup odaya doğru yürüdü.
Todoroki : Hey! Sen dönene kadar o odada bekleyeceğimi söyleme bana.
Dynamite : Aynen öyle.
Todoroki : Bunu yapmak zorunda mısın!? Ev zaten adamlarla çevrili.
Dynamite : Onlara tam olarak güvenmiyorum, kaçamayacağından emin olmalıyım.
Todoroki : Kaçmayacağım!
Dynamite : Bak şu an inandım.
Odaya girdiklerinde, Dynamite onu bıraktı ve tekrar kapıya yönelirken hızlıca birkaç şey söyledi.
Dynamite : Odada ihtiyacın olan çoğu şey var görüyorsun. Tuvalet, banyo, televizyon ve arkandaki çekmecede atıştırmalıklar var. Birkaç saat idare edebilirsin, hemen dönerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my assassin hero - bakutodo
Fanfictionİlk kez sarhoş olan Todoroki, başına gelen bir olay sayesinde Dynamite isimli bir suikastçıyla tanışır. "...Beni kurtaran kahraman sen misin?" "Ha? Kahraman mı? ...Kafan mı güzel?" [ +18 / Quirk Yok ] ~2023