10 - Party time

405 37 13
                                    

Garajdaki siyah arabaya doğru yürüdüler. Arabaya yaklaştıklarında, Dynamite hemen Todoroki için kapıyı açtı ve ona gülümsedi.

Dynamite : Bu hoşuna gidiyor.

Todoroki : Beni çözmen güzel. *Sırıtır*

Arabaya binmeden önce Todoroki, teşekkür olarak Dynamite'ın dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Dynamite kapıyı arkasından kapatırken kızardı ve dudağını ısırdı. Karnında kelebekler uçuyormuş gibi hissetti, bu hissi seviyordu.

Daha sonra arabaya bindi ve parti için yola çıktılar. Yol boyunca sohbet ettiler, artık daha samimi oldukları için gülüyor ve eğleniyorlardı. Kısa süre sonra parti mekanının önüne geldiler, arabayı park ettiler ve dışarı çıktılar. Mekana girmek için girişe doğru yürüdüler.

İçeri girdiklerinde birçok insanla karşılaştılar. Hepsi zengin ve seçkin insanlardı. Mekan oldukça büyük ve lüks görünüyordu. Mavi ve mor ışıklar içeriyi aydınlatıyordu ve arka planda güzel bir müzik çalıyordu. Sadece bir kat değil, üst katlar da vardı. Bir duvar tamamen camdan yapılmıştı ve bu cam dışarıdaki havuza bakıyordu. Gecenin ay ışığı suya vuruyor ve parlıyordu.

Todoroki : Beklediğim gibi, kalabalıktan hoşlanmıyorum ama idare edeceğim.

Dynamite : Sadece yanımda kal, kimseyle iletişim kurmak zorunda değilsin.

Onlar kapının önünde beklerken, mor saçlı bir adam yanlarına yaklaştı ve elini Dynamite'ın omzuna koyarak konuşmaya başladı.

Shinso : Uff beklediğimden çok daha iyi.

Dynamite : Senin gibi ölü görüneceğini mi sandın?

Shinso : Kapa çeneni, ben de oldukça iyi görünüyorum, onu senden çalarsam anlarsın.

Dynamite : Götüm.

Shinso : Hey! *Gülümser*

Todoroki, saçları gibi mor bir takım elbise giyen ve yakından bakınca fark edilen göz altı torbaları olan adam elini ona uzattığında, Dynamite'ın bir tanıdığı olduğunu düşündü.

Shinso : Merhaba, ben Shinso Hitoshi. Diğerleri gibi aptalca bir takma adım yok. Ba- Dynamite'ın yakın arkadaşıyım, sen de onun partneri olmalısın.

Todoroki uzatılan eli tuttu ve devam etti.

Todoroki : Ben Todoroki Shoto, memnun oldum.

Shinso onun elini sıktı, sonra elini öpmek için eğildi ve konuşmak için tekrar başını kaldırdı.

Shinso : Ben de memnun oldum tatlım. Bu arada, cehennem gibi ateşli göründüğünü söylemeliyim.

Dynamite : Hareketlere bak, kendine hiç benzemeyen bir adama dönüştü yemin ederim. Normalde böyle biri değil.

Todoroki : Teşekkür ederim, çok naziksin. *Gülümser*

Shinso : Partnerim olmanı çok isterdim.

Dynamite : Yavaş ol, yavşak.

Shinso : Haha sanırım kaybetmekten korkuyorsun. *Sırıtır*

Dynamite : Senin gibi arkadaşı siksinler.

Todoroki : ...Uhm, üzgünüm ama Dynamite ile iyiyim. O beni çoktan kazandı.

Todoroki gülümsedi ve Dynamite ile ellerini kenetledi.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin