Bugün dışarıya arabasız çıktıkları için eve yürüyerek dönmek zorunda kaldılar ve zaten çok da uzakta değillerdi, ama Bakugo tuhaf bir şeyler hissetmeye başladı, bu yüzden sürekli etrafı kontrol ediyordu. Sonunda Todoroki onun huzursuz davrandığını fark etti ve konuşmaya çalıştı.
Todoroki : Yorulduysan taksi çağırabiliriz.
Bakugo : Hayır ben iyiyim.
Todoroki : Tamam... Aslında gece dışarıda yürümek çok iyi değil mi?
Bakugo : Hm öyle...
Bakugo tekrar arkasına baktığında Todoroki bu sefer durdu ve onu kolundan yakalayıp kendine doğru çevirdi
Todoroki : Sorun ne Katsuki?
Bakugo : Oh şey... Söyleyip seni korkutmak istemedim ama sanırım takip ediliyoruz.
Todoroki : Ne? ...Onlar olabilir mi?
Bakugo : Bilmiyorum, her kimse şu an ilerdeki duvarın arkasında saklanıyor olmalı.
Todoroki : Neden bu zamana kadar saldırmadı ki? Şu an yalnız olmamıza rağmen ortaya çıkmıyor.
Bakugo : O gelmiyorsa ben giderim.
Todoroki : Saçmalama! Silahsız olduğunu unuttun mu? Kendini öldürtmeye mi çalışıyorsun?
Bakugo : ...Pekala, yürümeye devam edelim ve ilerdeki sokağa girip onu pusuya düşürelim.
Todoroki : Bak bu daha iyi bir plan.
Böylece sanki hiçbir şey fark etmemiş gibi normal bir şekilde yürümeye devam ettiler ve planladıkları gibi yoldaki ilk sokağa girip duvardaki dar bir boşluğa saklandılar. Todoroki, onları takip eden kişinin gelmesini beklerken duvar ile Bakugo arasında sıkışıp kalmıştı. Vücutları birbirine bastırılırken Todoroki kızardı ve yüzünü yana çevirdi.
Todoroki : ( Sakin ol Shoto, şu an tehlikeli bir iş yapıyoruz, bu düşüncelerin hiç sırası değil. )
Neyse ki Bakugo, Todoroki'ye bakmıyordu ve plana odaklanmıştı, takipçinin gelmesini bekliyordu. Birkaç dakikalık sessizliğin ardından ayak sesleri duyuldu. Bekledikleri kişi geçerken Bakugo ortaya çıktı ve hızla onu boynundan yakalayıp arkasındaki duvara yaslayarak onu etkisiz hale getirdi.
"Ah! ...Hey biraz nazik ol!"
Bakugo : Kapa çeneni!
Todoroki : Bir kadın mı?
Bakugo onu aradı ve üzerinde bulduğu silahı alıp başına dayadı. Siyah kapüşonlu sayesinde yüzünü hâlâ göremedikleri kadını sorguya çekti.
Bakugo : Kimsin ve kim için çalışıyorsun?
"Hahaha, bu çok eğlenceli."
Todoroki : Huh?
Bakugo : Cevap ver lan!
"...İzin verirsen yüzümü göstereceğim ve tüm sorularının cevabını alacaksın Dynamite."
Bunu duyduktan sonra hemen onu döndürdü ve silahı ona doğrultmaya devam ederken kapüşonlusunu açtı. Siyah uzun saçlar ortaya çıktığında kadın başını kaldırdı ve ona gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my assassin hero - bakutodo
Fanfictionİlk kez sarhoş olan Todoroki, başına gelen bir olay sayesinde Dynamite isimli bir suikastçıyla tanışır. "...Beni kurtaran kahraman sen misin?" "Ha? Kahraman mı? ...Kafan mı güzel?" [ +18 / Quirk Yok ] ~2023