Yaptığı şeyden sonra, Dynamite normal davranıp arkasına yaslanırken Todoroki ona şaşkınlıkla baktı. Beklemediği bir şey olduğu için biraz utandı ve bununla birlikte onun gözlerine baktığını hissettiğinde kalp atışları hızlandı.
Todoroki : ...Uhm şey, bu neydi şimdi? *Kızarır*
Dynamite : Hiçbir şey sorma ve tatlını bitir.
Todoroki : Oh, peki... ( Bunu sebepsiz yere yapmış olamaz, değil mi? )
Biraz sonra Todoroki tatlısını bitirdi ve Dynamite hesabı ödedikten sonra birlikte restorandan ayrıldılar. Dışarı çıktıklarında hava çoktan kararmıştı. Arabayı park ettikleri yere giderken sessizdiler ama Todoroki sessizliğin daha fazla sürmesini istemiyordu.
Todoroki : Hey, benden hoşlanıyor olabilir misin?
Dynamite yürümeye devam ederken ona bakmadan cevap verdi.
Dynamite : Ya sen? Neden aniden kızardın?
Todoroki : Bilmiyorum, sadece öyle bir şey yapmanı beklemiyordum. Yine de neden soruma cevap vermiyorsun?
Dynamite : Cevap vermek istemediğim için olabilir mi?
Todoroki : Hayır demediğine göre haklıyım.
Dynamite : Öyle olsa ne olurdu?
Todoroki : Başarılı olmuş olurum ve bana yardım edersin.
Dynamite : Bu kadar mı?
Todoroki : Evet, başka ne olabilir ki?
Dynamite : ...Öyleyse hayır, başaramadın.
Todoroki : Tamam, benden hoşlanmıyorsun.
Dynamite : ( Senden deli gibi hoşlanıyorum ve senin de bana karşı aynı şeyleri hissetmeni istiyorum ama bu olmayacak gibi... Boşuna mı çabalıyorum? Hayır, acele etme, bu daha ilk günümüz ve gayet iyi gidiyor. Şansım var. )
Arabaya vardıklarında ikisi de bindi ve Dynamite arabayı eve doğru sürdü. Akşam trafiği olduğu için çok yavaş ilerliyorlardı. Buna rağmen, Todoroki neden hiç sıkılmadığını merak etti. Dürüst olmak gerekirse, Dynamite'ın yanında boş boş oturmak bile sıkıcı değildi.
Todoroki : Biliyor musun? Kötü adamların eline düşmüş olsam da seninle harika vakit geçirdiğimi söyleyebilirim. Bugün hayatımın en güzel günü olabilir.
Dynamite : Ne?
Todoroki : Aptal olduğumu düşünebilirsin. Kaçırıldım, satıldım ama umurumda değil çünkü mutluydum. Yani bunların hepsi bir rüya olsaydı üzülürdüm.
Dynamite : Ciddi misin? Sadece sıradan bir gündü. Bunun bir rüya olmasını istemen gerekirken neden üzülüyorsun?
Todoroki : Senin sadece bir rüya olmanı istemiyorum.
Dynamite : ... ( Bu ne demek oluyor? )
Todoroki : Bu bir rüya olsaydı sen nasıl hissederdin?
Dynamite : Sanırım seninle aynı...
Todoroki : Neden?
Dynamite : Biraz sinir bozucu olsan da sayende eğlenceli bir gün geçirdim, uzun zaman sonra ilk kez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my assassin hero - bakutodo
Fanfictionİlk kez sarhoş olan Todoroki, başına gelen bir olay sayesinde Dynamite isimli bir suikastçıyla tanışır. "...Beni kurtaran kahraman sen misin?" "Ha? Kahraman mı? ...Kafan mı güzel?" [ +18 / Quirk Yok ] ~2023