Sonunda buluşma saati geldiğinde Todoroki, Monoma'yla birlikte taksiye bindi ve Bakugo'nun gönderdiği konuma doğru yola çıktılar.
Bakugo ve Shinso çoktan oradaydı ve diğer ikisini bekliyorlardı. Kafede otururken içecek bir şeyler söylemişlerdi.
Shinso : Todoroki'nin arkadaşını merak ediyorum, muhtemelen kendisi gibi arkadaşı da mükemmel görünüyordur.
Bakugo : Bir şeyler yap ve onu kendine ayarla, böyle bir şansı bir daha bulamazsın. Yoksa yalnız başına çürüyeceksin.
Shinso : Tch, o kadar kolay mı?
Bakugo : Seni bilmem ama benim için çok kolay, sonuçta oldukça çekiciyim. Gerçi ben yanındayken senin pek şansın yok gibi, yanlışlıkla onu düşürebilirim. *Sırıtır*
Shinso : Senin kadar kendini beğenmiş bir piç görmedim.
Bakugo : Dalga geçiyorum orospu çocuğu!
Shinso : Saçın da bok gibi olmuş, yarrağıma benzemişsin.
Bakugo : Seninki bayağı kötüymüş o zaman.
Shinso iç çekti.
Shinso : Yav siktir git, çocuk gibi seninle laf yarıştıramam.
Bakugo : Kaybettin, kabullen.
Shinso : Büyüklük bende kalsın.
Bakugo : *Güler*
Onlar sohbet ederken Todoroki ve Monoma kafeye girmişler ve masalarına doğru yürüyorlardı. Bunu gören Bakugo ve Shinso'nun bakışları onlara döndü. Bakugo ilk bakışta farklı bir şey fark etmedi çünkü Todoroki saçlarını kapüşonlusuyla örtmüştü.
Todoroki : Soldaki benimki.
Monoma : Anasını satıyım... Model gibiler.
Masaya yaklaştıklarında aralarında konuşmayı kestiler ve diğerlerini selamladılar.
Todoroki : Selam bebeğim.
Bakugo'nun yanındaki sandalyeye oturmadan önce dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Bakugo : Hoş geldin tatlım. *Gülümser*
Bu sırada Monoma, tam olarak Shinso'nun yanına ve Todoroki'nin karşısına oturdu. O kadar heyecanlıydı ki konuşmaya çalışırken kekeledi.
Monoma : M-merhaba ben Monoma Neito.
Shinso ondan etkilenmesine rağmen sakinliğini koruyarak karşılık verdi.
Shinso : Merhaba ben Shinso Hitoshi, memnun oldum Monoma-san.
Gülümseyerek elini uzattığında, Monoma telaşla elini tuttu. Çığlık atmak istiyordu, bu adam tam olarak onun tipiydi.
Monoma : Neito... Sadece Neito diyebilirsin.
Shinso : Nasıl istersen, Neito.*Sırıtır*
Hâlâ Shinso'nun elini tutarken ve onunla bakışırken Monoma yüzünün kızarmasına engel olamadı. Biraz sonra Bakugo öksürdüğünde, sonunda yalnız olmadıklarını hatırladılar. Monoma isteksizce onun elini bıraktı ve Bakugo'ya dönüp tekrar konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my assassin hero - bakutodo
Fanfictionİlk kez sarhoş olan Todoroki, başına gelen bir olay sayesinde Dynamite isimli bir suikastçıyla tanışır. "...Beni kurtaran kahraman sen misin?" "Ha? Kahraman mı? ...Kafan mı güzel?" [ +18 / Quirk Yok ] ~2023