17 - Freedom

320 33 21
                                    

Shinso arabada Bakugo'nun dönmesini beklerken dakikalar geçti ve bir silah sesi duyuldu. Tabii ki, bunu sorunsuz bir şekilde halletmelerinin saçma olacağını biliyordu ve Bakugo'nun sessiz ve sakin olmasını beklemiyordu. Silahının mermilerini kontrol etti ve Bakugo'nun yardımına gitmek için arabadan indi.

Shinso : Benim de dahil olma zamanım geldi.

Birkaç ışıkla aydınlatılan karanlık yolda hızlı adımlarla yürüdü ve zaten açık olan arka kapıdan içeri girdi. Bu sırada silah sesleri gelmeye devam ediyordu. Shinso koridorlarda yere yığılmış adamların yanından geçerek sesin geldiği yöne doğru yürümeye devam etti.

Sesler bir süre kesildi ve zaten bu büyük evde Bakugo'nun nerede olduğunu öğrenmesi zordu. Etrafına bakınmaya devam etti, kısa süre sonra yakınlarda ayak sesleri duydu ve hemen duvarın arkasına saklandı. Birkaç adam üst kata koştu, onlar gittikten sonra Shinso adamları takip etti.

Oraya geldiğinde saklandı ve gizlice onları izledi. Sanırım sayıca fazla olan silahlı adamlar Bakugo'yu arıyorlardı. Shinso ne yapacağını düşünürken sol tarafından bir silah sesi geldi.

"Onu bulduk!"

"Yakalayın!"

Adamlar Bakugo'nun peşinden koşarken, Shinso Bakugo'yu karşılamak için hemen diğer merdivenlerden aşağı koştu ve bir duvarın arkasına saklanıp onun gelmesini bekledi.

Saniyeler sonra, Bakugo sendeleyerek yanından geçerken, Shinso hiç vakit kaybetmeden onu yakalayıp yanına çekti. Omzunu tutarken Shinso'ya sanki onu gördüğüne sevinmiş gibi baktı, nefes nefese ve her tarafı kan içindeydi. Shinso vurulduğunu anladı ama daha fazla zaman kaybetmemeleri gerekiyordu bu yüzden başıyla gidecekleri yönü işaret etti.

Adamlar onları görmeden başka bir koridordan ilerlediler. Koşarken Bakugo alçak sesle konuşmaya başladı.

Bakugo : Shoto'yu oradan çıkarmam gerekiyor.

Shinso : Neden yanında değil?

Bakugo : ...Baygın.

Shinso : Pekala, soracak çok sorum var ama önce onu alıp buradan kaçmalıyız.

Kimse görmeden yakındaki küçük bir odaya saklandılar ve Shinso hemen Bakugo'ya döndü.

Shinso : Bana Todoroki'nin nerede olduğunu söyle, sen burada beklerken onu getireceğim.

Bakugo : Ne saçmalıyorsun? Beni kurtardığın için sağ ol ama kendini tehlikeye atmana izin vermeyeceğim, gerisini ben hallederim.

Shinso : Çok fazla kan kaybediyorsun, yapamazsın.

Bakugo : Kapa çeneni! Ben iyiyim.

Shinso : Tamam, onu kendim bulurum.

Bakugo'yu hemen arkasındaki koltuğa itti.

Shinso : Kıçını oradan kaldırma seni piç kurusu.

Bakugo : Ne sikim!?

Shinso ona konuşma fırsatı vermeden kapıdan çıktı ve koşmaya başladı. Bakugo onun peşinden gitmek için ayağa kalktı ama başının dönmesiyle kapıya yaslandı.

Bakugo : Shinso! Bu senin sorunun değil! ...Ah kahretsin!

Çaresizce kapıyı kapattı ve tekrar oturdu. O dönene kadar gömleğini yırttı ve kanamayı durdurmak için omzuna dolamaya başladı.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin