26 - Together forever

255 24 45
                                    

2 ay sonra...

Bu yüksek sesli müzik ve kalabalık ortam gerçekten rahatsız ediciydi. Üstelik kıyafeti oldukça dikkat çekici olduğundan tüm gözler onun üzerindeydi. Yine de rahat davranmaya çalıştı ve yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi. Daha sonra barın köşesindeki kanepede oturan adama doğru yürüdü.

Todoroki : Hey yakışıklı, bana ayıracak vaktin var mı?

Adam önce Todoroki'ye yukarıdan aşağıya baktı ve sırıtarak cevap verdi. Etkilenmiş görünüyordu.

"Elbette, gel buraya."

Todoroki gülümseyerek adamın yanına oturduğunda adam bir kolunu uzatıp belinden tutarak onu kendine doğru çekti.

"Adın ne tatlım?"

Todoroki : Akio, ya sen?

"Oh, Akio demek... Bazı nedenlerden dolayı adımın şimdilik gizli kalması gerekiyor."

Todoroki : Peki efendim benim için sorun değil. *Gülümser*

"Hmm senden hoşlandım, aşırı güzelsin."

Todoroki : Teşekkür ederim... Peki, senin gibi çekici bir adamla yatabilecek kadar iyi miyim?

"Haha... Fazla istekli görünüyorsun."

Todoroki siyah eldivenli zarif ellerinden birini adamın gömleğinin üzerinde gezdirirken yavaşça aşağı kaydırdı ve aletine dokundu. Aynı zamanda adamın dudaklarına yaklaştı ve fısıldadı.

Todoroki : İçime girmek ister misin? Seninkini çok iyi alacağımı düşünüyorum.

"Lanet olası sürtük... Beni tahrik ettikten sonra nasıl hayır diyebilirim ki?"

Adam önündeki dudakları öpmek için uzandığında Todoroki sırıtarak geri çekildi.

Todoroki : Dur bakalım, burada yapmayı düşünmüyorsun herhalde. Hadi yalnız kalabileceğimiz bir yere gidelim.

"Hm pekala, buradan bir oda ayarlayalım."

Todoroki : Harika. *Gülümser*

İkisi birlikte koltuktan kalktılar ve adam korumalarından birinin kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra Todoroki adamın elini tuttu ve birlikte vip odasına doğru yürüdüler.

Nihayet odaya girdiklerinde adam hiç beklemeden Todoroki'yi büyük bir koltuğa itti ve aceleyle gömleğinin düğmelerini çözerken onun tam üzerinde durdu. Todoroki artık gerilmeye başlamıştı, bu yüzden rol yapmaya devam edemedi.

"Çok tatlı görünüyorsun."

Adam, bacaklarının arasına yerleştikten sonra Todoroki'nin gömleğini çekti ve tek hareketle düğmelerini çözdü. Daha sonra göğüs uçlarına dokunmak için uzandığında eğildi ve onu öpmeye çalıştığında Todoroki başını çevirdi.

"...Hey, ne oluyor şimdi? Bunu isteyen sen değil miydin?"

Todoroki hiçbir şey söylemedi ve bakışlarını kapıya dikerek sessiz kaldı.

"Bir anda fikrini değiştirmiş olamazsın. Sana söylüyorum, beni dinliyor musun?"

Todoroki : Kahretsin, hadi artık!

"Ha? Ne saçmalıyorsun?"

Adam sinirlendi ve Todoroki'nin yüzünü tutup kendisine doğru çevirdiği sırada birisi odaya girdi ve kapıyı arkasından kilitledi. Adamın bakışları oraya dönünce Todoroki hemen yataktan kalktı ve odaya giren kişinin arkasına geçti.

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin