18 - An ordinary day

283 27 7
                                    

Birkaç saat sonra Bakugo, Todoroki'yi eve bıraktı. Küçük bir vedalaşmadan sonra Bakugo kendi yoluna gitti. Todoroki uzun bir aradan sonra evine döndüğünde tüm bu yaşadıklarının gerçek olup olmadığını sorguladı. Sanki bir rüyadan yeni uyanmış ve sıradan hayatına devam ediyormuş gibi hissediyordu.

Eşyalarını bir kenara koyduktan sonra odasına gitti ve yatağına uzandı, aslında burayı da özlemişti. Bakugo ile yaşadıklarını düşünürken derin bir nefes aldı ve gözlerini kapadı, yüzünde bir gülümseme vardı. Artık bir erkek arkadaşı olduğu için mutluydu.

Ancak bunca zaman boyunca sahip olduğu kötü anıları hatırlaması uzun sürmedi. Yüzündeki gülümseme kayboldu, gözlerini açtı ve yataktan kalktı. Aynanın karşısına geçip tshirt'ünü çıkardı. Her yerindeki o iğrenç izleri gördüğünde ifadesizdi. Bu izlerin bir an önce geçmesini istiyordu. Bunu yapan adamın öldüğünü bilmesine rağmen sinirlendi.

Evde yalnız olduğu için düşüncelerinden kurtulamadı ve en yakın arkadaşı Monoma'yı aramaya karar verdi. Kısa bir süre sonra Monoma telefona cevap verdi.

"Shoto efendi, beni unuttuğunu sanmıştım."

Todoroki : Bana gelsene.

"Azdıysan yanlış kişiyi aradın ama belki yardımcı olurum."

Todoroki : Yav ne alaka, eve döndüm gel de konuşalım.

"Valla mı? Beş dakikaya oradayım, yaşadığın her şeyi anlatacaksın!"

Todoroki : Tamam bekliyorum, görüşürüz.

"Görüşürüz." *Bip*

( Arama Sonlandırıldı )

...

5 dakika değil tam bir saat daha yalnız kalan Todoroki, sonunda kapı zili çalınca kapıyı açmaya gitti.

Todoroki : Bugün gelmeseydin artık.

Monoma : Trafik vardı kankam be.

Todoroki : İnanayım mı?

Monoma : İçeri alacak mısın? Dondum lan!

Todoroki : Gir hadi gir.

Salona geçip oturduklarında Monoma hemen soru sormaya başladı.

Monoma : Niye döndün?

Todoroki : Öyle olması gerekiyordu.

Monoma : Neyse, sen bir anlat bakalım her şeyi baştan.

Todoroki : Tamam, bak şimdi...

Todoroki ona başından geçenleri hiçbir detayını atlamadan anlattı ve tepkisini bekledi.

Monoma : Hasiktir... Bu anlattıklarının film falan olmadığından emin miyiz?

Todoroki : Yaşamasaydım, ben de bana inanmazdım.

Monoma : Yani sonuç olarak sen Bakugo denen adamla çıkıyorsun ve o bir suikastçı... Ayrıca şu piç adam... Bakugo'nun yerinde olsaydım ben de aynısını yapardım.

Todoroki : Hmm...

Monoma : Her neyse, unut gitsin o zaten öldü... Başka şeyler konuşalım. Uzun zaman sonra erkek arkadaşının olmasına sevindim ve onunla yattığına inanamıyorum! Peki, o yakışıklı mı? Ateşli? Kaslı? Nasıl görünüyor? *Sırıtır*

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin