20 - Final preparations

248 24 47
                                    

Bakugo : ...Bu şekilde devam etmek istediğine emin misin?

Todoroki : E-evet... İstiyorum.

Aletinin üzerinde zıplayan melez çocuk şu anda o kadar çekici görünüyordu ki pembe yanaklarından, doğrudan ona bakan renkli gözlerinden ve derin nefes almak için aralanmış dudaklarından başlayarak beyaz tenli terden parlayan vücuduna kadar gözlerini ondan alamıyordu. O her ayrıntısıyla mükemmeldi. Bakugo, dünyanın en güzel erkek arkadaşına sahip olduğunu biliyordu.

Bakugo : Ah gerçekten senin gibi birini hak ediyor muyum?

Todoroki : Ha? Bu nereden çıktı şimdi?

Bakugo : Çok güzelsin.

Bunu duyan Todoroki bir dakikalığına hareket etmeyi bıraktı ve uzanıp sevgilisini tutkuyla öptü, dudaklarını ayırdığında gözlerinin içine bakarak konuştu.

Todoroki : Benden başka kimseyi hak etmiyorsun, sadece beni... Ben de seni... Anladın mı?

Bakugo : ...Evet. *Gülümser*

Todoroki : Güzel, şimdi beni daha sert sik lütfen.

Bakugo bunu duyduğunda zevkle sırıttı ve hızla konumunu değiştirerek Todoroki'yi altına aldı. Doğruca dudaklarına gitti ve onu öptü, aynı zamanda tekrar içine girdi.

Bakugo : Ağlamak yok, anlaşıldı mı? Çünkü bu sefer durmayacağım.

Todoroki : Hmm... Denerim.

Bakugo : Kendine güvenmiyor musun?

Todoroki : Bu konuda uzman değilim, ne de olsa senin gibi yüzlerce adamla yatmadım.

Gözlerini deviren Todoroki'ye karşı Bakugo gülerek konuştu.

Bakugo : Sikeyim evet, senin gibi bir meleğin var olduğunu bilseydim, daha önce aramaya başlardım.

Todoroki : *Güler*

İçinde yavaşça hareket etmeye başladığında onu boynundan öptü. Todoroki inlemesini bastırmaya çalışırken parmakları Bakugo'nun siyah saçlarında gezindi. Bakugo bu sefer farklı biri gibi göründüğü için biraz utanıyordu ama aynı zamanda daha da tahrik olmuştu.

Bakugo elini Todoroki'nin boynundan aşağı kaydırıp aletine uzanıp onu okşadığında, Todoroki ona beklenmedik bir şey olmuş gibi şaşkınlıkla baktı.

Todoroki : Uh... N-ne yapıyorsun?

Bakugo : Hm? Dokunmamalı mıyım?

Todoroki : Bu tuhaf... A-ah!

Kızaran yüzünü gizlemek için koluyla kapattı. Her iki taraftan da tatmin olmak onu son derece iyi hissettiriyordu ama aynı zamanda bunu ilk kez deneyimlediği için utanıyordu.

Bakugo sırıttı ve daha hızlı hareket ederken avuçlarının arasındakini okşamaya devam etti.

Bakugo : Bunu sevdin değil mi? Huh?

Todoroki : Hmh... Fazla iyi hissettiriyor bu yüzden... Ngh- H-hemen boşalmak üzereyim.

Bakugo : Henüz değil.

Parmağıyla aletinin ucuna bastırarak boşalmasını engelledi.

Todoroki : Hayır, hayır yapma-

my assassin hero - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin