Monoma ile akşam yemeği yedikten sonra Todoroki eve döndü ve Bakugo'yu beklerken dağınık odaları biraz topladı. Sanki birkaç gün onun evinde kalmamış gibi şimdi Bakugo'nun evine geleceği için heyecanlıydı. Bir de ne konuşacaklarını merak etmek şöyle dursun, mesaj olarak söylediklerini yapıp yapmayacaklarını merak ediyordu.
Dakikalar sonra zil çaldı ve tüm düşüncelerinden sıyrılıp kapıya koştu. Kapıyı gülümseyerek açtı ve Bakugo'yu görünce şok oldu. Hafif kabarık siyah düz saçlarıyla bambaşka görünüyordu, konuşana kadar kendisinin Bakugo olduğuna bir an bile inanamadı.
Bakugo : Merhaba melez bey. *Gülümser*
Todoroki : Bu gerçek mi?
Bakugo : Ne gerçek mi?
Todoroki : Saçların... İnanamıyorum.
Bakugo : Kötü mü olmuş?
Todoroki : Hayır hayır, demek istediğim o değil gerçekten! Sadece şaşırdım...
Bakugo : Yalan söyleme bak, açık açık söyle.
Todoroki : Yemin ederim acayip seksi görünüyorsun!
Bakugo : *Güler*
Todoroki : ...Gülme, doğru söylediğimi kanıtlamaya çalışıyorum.
Bakugo : Tamam inandım.
Todoroki : Ama neden böyle bir şey yapmak istedin?
Bakugo : İçeri girelim, açıklayacağım.
Todoroki : D-doğru özür dilerim, içeri geç.
Todoroki aceleyle kapıdan uzaklaşarak ona geçmesi için yer verdi. Bakugo yanından geçerken Todoroki'nin daha önce fark etmediği sigara ve parfüm karışımı bir koku burnuna dokundu. Garip bir şekilde etkileyici bir kokuydu. Fazla vakit kaybetmeden kapıyı kapattı ve salonda etrafa bakınan Bakugo'nun yanına gitti.
Bakugo : Yani burada yaşıyorsun... Evin güzelmiş.
Todoroki : Oh teşekkür ederim, senin evin kadar değil.
Bakugo : Artık 'eski evim' orada yaşamıyorum, satılığa çıkardım.
Todoroki : Neden? Her şey düzeldiğinde oraya geri dönebilirdin.
Bakugo : Dönmek istemiyorum, aklımda başka bir şey var.
Todoroki : Anladım...
Todoroki sessiz kalırken Bakugo konuşmadan önce Todoroki'ye biraz daha yaklaştı.
Bakugo : Sanki yabancı biriymişim gibi niye bu kadar gerginsin? Rahat ol biraz.
Todoroki : Evet... Sen böyle söyleyince çok rahatladım, sağ ol.
Bakugo : Belli oluyor. *Sırıtır*
Todoroki : ...Ne de olsa evime ilk defa geliyorsun ve mesajlaştığımız konu bu... Sırf bu yüzden, söylerken ciddi miydin bilmiyorum ama nedensiz heyecanlandım galiba. Yani, çok hevesli olduğumdan değil-
Bakugo : Tüh... Oysa ben çok hevesliydim ve bir an önce yatak odasına geçmek istiyordum.
Todoroki : *Kızarır*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my assassin hero - bakutodo
Fanfictionİlk kez sarhoş olan Todoroki, başına gelen bir olay sayesinde Dynamite isimli bir suikastçıyla tanışır. "...Beni kurtaran kahraman sen misin?" "Ha? Kahraman mı? ...Kafan mı güzel?" [ +18 / Quirk Yok ] ~2023