Selam canlar yine yeni yeniden güzel mi güzel bir bölümle geldik. Yanlışlarımız varsa affola. Bolca oy kullanmayı ve yorum atmayı unutmayın. Şimdi lafı çok uzatmadan sizi bölümle başbaşa bırakıyorum
Keyifli okumalar dileriz:))°°°
Baran Dilan'ı odaya getirip yatağa yatırdı. Genç adam yanına geçip oturunca kız, telaşlandı ve ayaklarını uzatıp yatmak istedi. Baran ise tuhaf bir şekilde ne yaptığını izliyordu.
-"B-benim çok uykum geldi uyumak istiyorum."
Bunun üzerine genç kız gür bir şekilde esneyince Baran onu hala şaşkınlıkla izlemeye devam ediyordu. Dilan lambayı kapatıp arkasını dönünce Baran tekrardan açtı ve kızın arkası dönük onunla konuştu.
-"Sana söylemem gereken bir şey var."
-"Dedim ya uyumam lazım sonra konuşalım."
-"Bunu sana söylememe lazım daha fazla bekleyemem."
Genç kız arkası adama dönük bir şekilde güçlükle yutkundu ve yan dönüp yatakta doğruldu. Baran kızın tam yamacında durdu. Kızın yüzü ona doğru kalktı ve gözlerine kitlendi.
-"Sana söylemem gereken şey.."
-"Baran beyim yetişin babanız... Babanız..." Kader'in içeri dan diye girmesiyle Baran ve Dilan kapıya doğru döndü.
-"Noldu babama?" Baran Kader'in yanına koştu, Dilan'da bileğinin incinmesine aldanmadan hışımla ayağa kalktı.
-"Şey Baran beyim.. Kudret beyim yolda gelirken.."
-"Ne oldu diyorum sana.."
-"Vay benim başıma gelen! Kudretim oğlum!" Aşağıdan Azade'nin sesini duyunca Baran hışımla odadan çıktı ve yanına koştu.
Dilan'da, Kader'in yanına gitti.
-"Kader abla, Kudret beye ne oldu anlat lütfen?"
-"Kızım Kudret bey Hollanda'dan dönerken uçağı kaza geçirmiş ve hiçbir şekilde haber alınamıyor uçaktan ve içindekilerden.."
-"Ne diyorsun sen Kader abla?"
Baran babannesinin yanına gelince kadın koltuğa çökmüş ağlıyordu.
-"Oğlum baban.."
-"Babanne, babama ne oldu anlatın biriniz."
-"Babanın uçağı kaza yapmış haber alınamıyor uçaktan." Baran beyninden vurulmuşa dönmüştü adeta.
-"N-ne demek haber alınamıyor. Nasıl? Babam nerde şuan babanne?"
-"Bilmiyorum oğlum, Kudretim!" Dışardan gelen Cihan Azade'nin sesini duyunca yanına koştu ve olan biteni öğrenmeye çalışıyordu.
-"Babaanne, abi noluyor?"
-"Cihan'ım nerdesin sen, Cihan'ım!"
-"Babanne noluyor?" Cihan, Azade'nin yanına koltuğa geçti ve elini tuttu.
-"Kudretim! Oğlum!" Kadın hıçkırıklardan konuşamıyordu bile. Cihan telefonla aramalar yapan abisine baktı ve yanına geçip;
-"Abi, sen söyle bari ne oluyor, Babama bir şey mi oldu yoksa?"
-"Abiciğim bir şey yok, sakin ol önce."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI | DESTİNY
Teen FictionFOR DİLBAR 🥀Tamamlandı🥀 𝐀𝐝𝐚𝐦 𝐤ı𝐳ı𝐧 𝐤𝐨𝐫𝐤𝐭𝐮𝐠𝐮𝐧𝐮𝐧 𝐟𝐚𝐫𝐤ı𝐧𝐝𝐚𝐲𝐝ı 𝐛𝐮 𝐨𝐧𝐮𝐧 𝐡𝐨𝐬̧𝐮𝐧𝐚 𝐠𝐢𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮 𝐯𝐞 𝐮̈𝐬𝐭𝐮̈𝐧𝐞 𝐝𝐨𝐠̆𝐫𝐮 𝐲𝐮̈𝐫𝐮̈𝐲𝐮̈𝐩 𝐨𝐧𝐮 𝐤𝐨̈𝐬̧𝐞𝐲𝐞 𝐬ı𝐤ı𝐬̧𝐭ı𝐫𝐝ı. -"вu єvlílík gєrçєk d...