1. Bölüm

26.7K 911 465
                                    

"Babanın borçlarını tek celsede silerim, ama tek bir şartla." Dediği zaman önümdeki adam duruşumu dikleştirdim.

Merakla esmer dolgun iki dudağını arasına bakarken, eline fincanı aldı ve bir yudum sade kahvesinden aldı.

Ardından kahveyi geri masaya bırakırken "Benimle tek gecelik bir ilişkiye gireceksin." Dedi.

Duyduğum şeyle gözlerim istemsizce irileşirken, kalp atışlarım hızlandı.

Karşımdaki adam yüzündeki ciddi ifade ile gözlerime bakmaya devam ederken kafasını dikleştirdi.

Ben derince yutkunurken, uzun kemikli ellerini birleştirdi ve boğazını temizledi.

"Gay olduğunu biliyorum, baban zamanında bahsetmişti." Dediği zaman bakışlarım ona döndü.

Yeşil gözlerinin içine bakmaya başladığım zaman yuktundum ve "Siz evli bir adamsınız Tarık Bey." Dedim.

Yeşil gözleri kısılırken, yüzünde memnuniyetsiz bir gülümseme oluştu.

"Ben teklifimi yaptım, eğer kabul etmezsen avukatıma haciz işlemlerini başlatması için talimat vereceğim." Dediği zaman korku ile ellerim titredi.

Karşımdaki adam yerinden hafif doğrulurken yeşil gözlerini gözlerime kitledi.

"Kabul ediyor musun? Etmiyor musun?" Diye ciddi bir tonda sorduğu zaman gözlerim istemizce doldu.

Gözlerimin içine aynı acımasızlıkla bakmaya devam ederken "Tamam." Dedim titryen sesimle.

Doğruluğu yere doğru yavaş yavaş yüzündeki ifadesiz suratla yayıldı ve gözlerini kıstı.

Hizmetli kadın masaya yaklaşıp, önümüzdeki kahveleri alırken "Yarın benimkiler seni alırlar, buraya gelirsin." Dediği ayağı kalktı.

O kalkınca bende refleks olarak kalktım. O ise elini masada duran silahına atıp, beline soktu.

"Bu evde mi? Karınızın olduğu evde mi?" Diye sorduğum zaman bakışları bana döndü.

"Yarın bu evde olmayacaklar." Dediği zaman yutkunup bakışlarımı kaçırdım.

Ardından arkasını dönüp giderken, sadece arkasından baka kaldım.

Yanına gelen ve sürekli dibinden ayrılmayan adamına bir şeyler söylerken garajına doğru yürüyordu.

Bakışlarım ondayken, kalp atışlarım istemsizce hızlandı.

Tarık Akıncı, babamın borç aldığı ünlü mafya.

Onu ömrü hayatımda sadece birkez babama bir şey vermem gerekirken görmüştüm. Ondan sonra da baya bir etkilenlenmiş ve uykularımı kaçırmıştım.

Bu kadar güçlü ve yakışlıklı bir adamla tek bir gece düşünme fikri bile şimdiden tüylerimi diken diken etmişti bile.

~~~~

Kapının açılmasıyla içeri doğru adımladım.

Salonda oturan ev ahalisini görmemle duruşumu dikleştirdim ve yanlarına doğru gittim.

Babam koltukta heyecanlı bir şekilde otururken, onu görünce yüzümde oluşan sinirli ifadeye engel olamadım.

Ablam yerinde rahatsız olmuş bir şekilde kıpırdanırken, babam bana anlamsız gözlerle baktı.

"Tarık Beyle konuştum." Dediğim anda babam anında heyecanla yerinde doğruldu.

"Ne dedi? Neden seninle özel konuşmak istemiş?" Diye sorduğu zaman gözlerinin içine baktım.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin