Derin bir nefes almam ile duruşumu dikleştirdim.
Karşımdaki restorana bakarken kaşlarım çatıldı, ellerimi sıktım.
Aldığım derin nefesi vermemle adımlamaya başladım. Girişe doğru yaklaşmam ile Tarık'ın adamlarının beni görmesi bir oldu.
"Enişte?" Diye içeriden biri şaşkın bir tonla konuşup bana doğru yaklaşırken "Çekil lan şuradan." Dedim sert bir sesle.
Ve bana doğru yaklaşan adamı göğsünden ittirerek kendimden uzaklaştırdım.
Arkamdan gelen adım seslerine karşın arkamı bile dönmeden elimi arkaya doğru doğruluttum ve durun işareti verdim.
Yüzümdeki sert ifade ile bomboş restoranın ortasındaki oturan iki adama doğru ilerlemeye başladım.
Tarık beni görünce duruşunu dikleştirdi. O sırada Tarıkın bu hareketini gören karşısındaki bedende merakla arkasına döndü.
Tam onların masasının yanına varmamla Tarık'ın bakışları bendeydi.
"Rahatsız olmayın, benim özel bir rezervasyonum vardı." Dedim.
Ardından ilerleyip, hemen iki ötedeki masalarına kuruldum.
Derin bir nefes alırken ellerimi cebime atıp, telefonumu çıkarttım.
WhatsApp'a girip, arkadaşımın sohbetini açarken bulunduğum yerin konumunu ona attım.
Atar atmaz üstte Tarıktan gelen bildirimi görmemle dudaklarımın kenarı kıvrıldı.
Tarık: Ne yapıyorsun Kaan? Neden buraya geldin?
Kaan: Kocama ne oldu? Karşındaki şahıstan mı utanıyorsun?
Tarık: Saçmalama, o kim ki ondan utanacağım? Hem biz evliyiz, sana kocam desem de demesem de.
Kaan: Peki, kocacığım. Şimdi müsade et, birazdan arkadaşım gelecek ve bir yemek yiyeceğiz.
Tarık: Benim mekanımda başkası ile mi yemek yiyeceksin?
Kaan: Sende benim nikahım altında başka birisi ile yemek yiyebiliyorsun?
Tarık: Bu sadece bir iş görüşmesi.
Kaan: Karşındaki herif mafyalar ile ortak olmak için cinsel ilişki teklif eden bir şahıs.
Teklifini bile bile neden bu konuşmayı hâlâ sürdürüyorsun?
Tarık: Sen bunları nereden biliyorsun?
Seyfi?
Kaan: Alakası bile yok.
Beni çok hafife alıyorsun Tarık Akıncı.
Tam bu esnada başımı girişe döndürmem ile girişteki adamlar ile konuşan arkadaşımı gördüm.
"Müsade edin." Dememle adamların bakışı bana döndü.
Hemen bakışları Tarık'a dönenen adamlara Tarık tam bir şey diyecekti ki direkt konuştum.
"Müsade edin, yoksa kendinizi kapının önünde bulursunuz!"
Tarıkın biraz şokla bakışları bana dönerken ben duruşumu dikleştirdim.
Adamlar, arkadaşımın önünden çekilirken arkadaşım direkt restoranın içerisine girdi.
Çantasını düzeltip, saçlarını arkaya atması ile derin bir nefes aldı.
Tarık'a hafif korkan bakışlar atarken hızlı adımlarla benim masama doğru geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
RomanceTarık çok şöhretli ve ihtişamlı bir mafyaydı. Kaan ise babasının borçları nedeniyle bu mafyanın tek gecelik ilişki teklifini kabul eden ona tutkun bir çocuktu. Tür: Mafya #Başarılar# | 10 Temmuz 2023 ~ #1 mafyababası |