24. Bölüm (Özel Bölüm) (2. Kısım)

2.3K 99 3
                                    

24. Bölümün'ün devamıdır.

Derin bir nefes alırken bakışları bana döndü.

"Ee Kaan bey, buralarda gecenin bir yarısı ne işiniz var?" Diye resmi kişiliğine geri dönerken yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Bilmiyorum, sanırım kandırıldım. Çünkü bu ıssız yerde bunu içmenin bir anlamı yok gibi." Dememle yakışlıklı suratında bir gülümseme oluştu ve beni bileğimden kavradı.

"Gel bakalım buraya." Dediği zaman beni kendi kucağına çekti ve oturttu.

Elimdeki birayı alıp yana bırakırken "Pis o, içme." Dedi sanki az önce kendisi bir tanesini hızlıca bitirmemiş gibi.

Ellerini belime attı ve belimi okşamaya başladı.

Bakışlarım kara gözlerine dönerken "İyi ki seni tanımışım." Dedi içinden gelen en boğuk bir sesle.

Yüzümde bir gülümseme oluşurken daha fazla beklemeden dudaklarına kapandım.

Belimdeki eli ile belime bastırdı dudaklarımı daha fazla hissetmek ister gibi.

Aşk damarlarımda dolanırken erkeksi kokusunu ciğerlerime kadar çektim.

Daha sonra belindeki eli biraz aşağı doğru indi ve kalçamı buldu.

Öpüşü daha da derinleşirken beni kendine tüm gücüyle bastırdı ve tamamen nefesimi kesti.

Onunla bir bütün olmuştum, dolgun esmer dudaklarından ve güçlü kollarından bir kurtuluş yoktu.

Dudaklarımızı nefes almak için ayrıldığımız zaman kesik kesik nefes alırken gözlerimin içine bakıyordu.

"Seni istiyorum, burada." Dedi kalçamdaki eli ile kalçamı okşarken.

"Ben sana aitim." Dediğim zaman tekrar dudaklarıma kapanıp beni kendine bastırdı.

Ama bu sefer bastırdığı yer bacak arasıydı..

Kalçamdaki eli sıkılaşıp tamamen kalçamı kavrarken bir kaç gez beni kendine bastırarak sürttü kendine.

Daha sonra dudaklarımızı ayırıp kendini sürterken kendimi bastırmam ile yüksek bir sesle inledi ve adem elması kasıldı.

Aletini şimdi kumaş üzerinden hissedebiliyordum..

⚠️Cinsellik Uyarısı⚠️

Kendimi biraz geri çekmem ile ellerimi fermuarına attım.

Fermuarını aşağı doğru çekerken fermuar sesi arabanın içinde yankılandı.

Tarık koltuğunu biraz geriye doğru iterken benim için boşluk alan bıraktı.

Yere inip dizlerimin üzerine çökmem ile pantolonunu tutup bileklerine kadar sıyırdım.

Siyah boxer ile karşımda kalırken boxer üzerinden sertleşmiş ve boxerı zorlayan aleti girebiliyordum.

Bakışlarım ona dönerken heyecan ve şehvetle bana bakıyordu..

Boxerına elimi atmamla onu da sıyırdım.

Uzun ve damarlı aleti ay ışığında karşıma çıkarken demir gibi olmuştu.

Avcumun içine almam ile alt dudağımı ısırdı ve tüm vücudu kasıldı.

Bakışlarım tekrar ona dönerken aletini çekmeye başladım.

Uzun ve kalın aletini boydan boya çekerken ince ince inlemeye başladı.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin