Şimdi öncelikle bu bölüm full cinsellikten oluşuyor.
Okumak zorunda değilsiniz, ortamda aşk olmadığı için sizlere iğrenç gelebilir. Bu yüzden bölümde önemli pek bir olay yok.
Bir de bölümdeki cinsellik biraz ağır, etkilenecekler lütfen okumasın. Bu bölüme özel bir şey diğer bölümlerde bu kadar ağır yazmayacağım.
Vücudumu saran ve tüylerimi diken diken eden etki ile karşımdaki bedene döndüm.
Yeşil gözlerini bana dikmiş bir şekilde bakarken benden gelecek en ufak bir hareketi bekliyor gibiydi.
Korkusuz bir şekilde gözlerimin içine bakmaya devam ederken derin bir nefes aldım.
Kanım o kadar deli akıyor ve alt tarafım o kadar yanıyordu ki bu duygu sanki ruhumu parçalayacak kadar güçlüydü.
O gözlerimin içine bakmaya devam ederken daha fazla dayanamayarak yerimden kalktım.
O yeşil gözlerini bana dikerken şimdi yaptığım her hareketi izlemeye hazırdı.
Derin bir nefes alıp yanına gitmemle parmaklarım omuzlarına değdi.
O hâlâ dik bir şekilde dururken parmaklarımı yavaşça diğer omzuna doğru hareket ettirerek diğer tarafına doğru adımladım.
Tenine değen parmak uçlarım ile kanın çekildiğini hissedebiliyordum. Ancak sessiz kalmakta kararlıydı.
Bakışlarım ona dönerken, o da kafasını kaldırdı ve yeşil gözlerini gözlerime odakladı.
Ben yalvarır bir şekilde gözlerine bakarken sandalyeye biraz kuvvet uyguladı ve geriye doğru kaydı.
Benim omzunda olan elimle beraber kolumda onu uzanırken o bacaklarını açtı.
Ardından belimde hissettiğim el ile beni kendine çekti ve kucağına adlı.
Kalp atışlarım hiç olmadığı kadar hızlanırken, yeşil gözleri gözlerimdeydi.
Yüzüme vuran sigara ve şarap karışımı koku ile yüzümü buruşturdum.
O tam bu esnada dudaklarıma kapandı. Gözlerim kapanırken gözlerimden bir damla yaş düştü.
Onun belimde olan eli yavaşça belimi severken, boşta duran eli saçlarımda bitti.
Saçlarımın içini karıştırırken kafam baskı uygulaması ile beni kendine bastırdı.
Tam o esnada sertleşmiş erkekliğini hissetmemle ağzımdan ufak çaplı bir inleme düştü.
İnleme yüzünden dudaklarımız ayrıldı. O bundan fırsat alır gibi üst dudağımı ağzının içine aldı ve ısırdı.
Isırıdı yeri emerken bu sefer belimde olan eline de kuvvet uyguladı ve erkekliğini daha fazla hissetmemi sağladı.
Benim bacaklarım kasılırken, o bundan daha fazla zevk aldı ve elini saçlarımdan çekip kalçama bir tokat attı ve elini oraya koydu.
Gözlerimden bir yaş daha düşerken, artık kumaş üstünden uzun ve sert aletini en ince zerresine kadar hissediyordum.
Birden ayağı kalkması ile beni kucağından indirmedi.
Ben bacaklarımı onun beline dolarken o yavaşça salondan çıktı.
Arkaya doğru bakıp yolu izlerken, gözlerindeki açlık ve şehvet ile alt dudağımı ısırdım.
Saniyeler sonra bir odadan içeri girdiğimiz zaman odayı hızla arkadan kapattı.
Yatağa ilerleyip beni yatağa yatırdığı zaman gözlerim gözlerine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
RomantizmTarık çok şöhretli ve ihtişamlı bir mafyaydı. Kaan ise babasının borçları nedeniyle bu mafyanın tek gecelik ilişki teklifini kabul eden ona tutkun bir çocuktu. Tür: Mafya #Başarılar# | 10 Temmuz 2023 ~ #1 mafyababası |