19. Bölüm

9.1K 422 127
                                    

Odanın içinde dolanan bedene döndü gözlerim.

Elleri ağzında stresle beklerken, derin bir nefes verdim bende.

"Herhangi bir haber var mı?" Diye sorduğum zaman kafasını olumsuz anlamda salladı.

Ben derin bir nefes verirken, o an telefonuma gelen bildirim ile kalp atışlarım hızlandı.

Telefonumda onun ve ablamın numarasından başka numara yoktu. Ablamda yanımda olduğuna göre kesinlikle yazan oydu.

Telefonu almam ile mesaja baktım. Yüzümde bir gülümseme oluşurken hızla WhatsApp'a girdim.

Tarık: Geliyoruz, merak etme iyiyim.

Kaan: Bizde iyiyiz merak etme, siz gelin yeter.

Telefonu hızla kapatmamla bana meraklı gözlerle bakan ablama döndü bakışlarım.

"Geliyorlarmış." Dediğim zaman yüzüne anında bir gülümseme oluştu.

"Tamam, o zaman ben bizim odaya gidiyorum." Diye ablam heyecanla konuştuğu zaman kafamı salladım.

"Zaten bu gece güvenlik amaçlı bu evde kalırsınız bence, ama sen yine de odaya girer girmez kilitle kapıyı." Dememle o da kafasını salladı.

Saniyeler sonra kapıya yöneldi ve kapıyı açtı.

Bana son bir mutlu bakış atıp, kapıyı arkadan kapattı.

Ben direkt kapının yanına gittim ve kapıyı kilitledim.

Mutlulukla odaya dönerken, yüzümde bir gülümseme oluştu.

Dün geceden beri yanlızca bir kaç mesaj yazabilmişti. Bizde ablamla beraber dün geceden beri resmen hiç uyumamıştık.

Şimdi gece saat 10'a gelirken, bu kadar uzun sürenin ardından ondan bir haber almak gözlerimi doldurmuştu.

Ben odanın içinde heyecanla dolanırken,
Bakışlarım açık olan balkon kapısına döndü.

Birden fazla araba büyük kapıdan geçerken, benim gözlerim direkt tanıdık siyah arabaya döndü.

Saniyeler sonra içinden çıkan iki bedenle kalp atışlarım anında hızlandı, birbirleri ile konuşurken silahlarını ikisi de beline koydu.

Diğer arabalardaki adamlar ise arabadan indi ve etrafa yayılmaya başladı. Belli ki bunlar yeni korumalardı.

Bakışlarım karışımdaki aynaya dönerken, başımı dikleştirdim.

Kumral saçlarımı arkaya atarken, üstümdeki t-shirt'ü sündürdüm.

Saniyeler sonra kapının kilidini açmak için kapıya yöneldim.

Kapının kilidini açmamla biraz geri çekildim ve kapıyı da açma kararı aldım.

Kapıyı açar açmaz önümdeki eli havada kalan yeşil gözlü bedeni görmemle yüzümde anında bir gülümseme oluştu.

Tesadüfün böylesini yaşamanın verdiği mutluluk ile hızla kapıdan çekildim.

Ben gülen yüzüm ile onu odaya alırken, o odanın kapısını kapattı ve arkadan direkt kilitledi.

Gözlerim bir kapıyı kilitleyen eline bir de ona dönerken, o boyunu çıtlattı sadece.

"Beni gördüğünde çok mu sevindin?" Diye sorduğu zaman hızlıca başımı salladım.

O benim bu hâlime gülümserken bana doğru bir adım attı.

"Çok yoruldum Kaan'ım." Dediği zaman kalp atışlarım hızlandı.

"Ne yaptınız? Bir gündür görmedim seni." Dememle "Sıkanların mekanını bastık, araştırmalar yaptık." Dedi yorgun bir tonla.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin